نخستین واحد سوخت‌رسان فرودگاه رامسر آغاز به‌کار کرد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس از بهره‌برداری باند جدید فرودگاه شهرستان رامسر خبر داد و گفت: نخستین واحد سوخت‌رسان فرودگاهی (ریفیولر) در این فرودگاه با ظرفیت ۲۰ هزار لیتر سوخت‌رسانی و فعالیت را آغاز کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس، تورج امانی در این باره افزود: پیش از افتتاح باند جدید، فقط دو خط هوایی امکان پرواز به شهرستان رامسر را داشت، اما اکنون با افتتاح این باند، ۱۶ خط هوایی و ۷۰ درصد ناوگان هوایی کشور امکان برقراری پرواز به این شهرستان را دارند.

وی با اشاره به اینکه نخستین هواپیمای ایرباس ۳۲۰ و نخستین هواپیمای فوکر ۱۰۰ در این باند نشست و برخاست داشته است، تأکید کرد: به‌منظور افزایش خطوط هوایی و پروازهای ناوگان هوایی در این مرکز و نیاز مبرم به سوخت‌رسانی مطلوب به هواپیماهای فرودگاه رامسر، نخستین واحد ریفیولر سوخت‌رسان آغاز به‌کار کرد.

امانی تصریح کرد: فرودگاه رامسر با بیش از ۵۰ سال سابقه یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های فرودگاهی کشور است و با توجه به طرح تبدیل استان مازندران به منطقه آزاد، نقش این فرودگاه در سطوح ملی و بین‌المللی در اعتلای اقتصاد منطقه بی‌بدیل خواهد بود.

کد خبر 303957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =