افزایش ۴۰ درصدی مصرف سی‌ان‌جی در منطقه چالوس

مدیر منطقه چالوس از افزایش ۴۰ درصدی مصرف سی‌ان‌جی در اردیبهشت ۹۹ ‌در این منطقه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس، تورج امانی در این باره گفت: از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت‌ماه بیش از ۱۵ میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در سطح منطقه چالوس مصرف و تقریباً همین مقدار در مصرف بنزین صرفه‌جویی شد.

وی افزد: این منطقه اردیبهشت‌ماه امسال‌ با مصرف ۵.۹ میلیون مترمکعب این فرآورده با ۴۰ درصد افزایش مصرف روبه‌رو بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس تأکید کرد: زمان پیش از مدیریت مصرف سوخت، تعداد خودروهایی که روزانه از جایگاه‌های سی‌ان‌جی منطقه سوخت‌گیری می‌کردند به‌طور تقریبی ۱۵ هزار خودرو بوده که پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت این عدد تقریباً به ۲۳ هزار خودرو افزایش یافت و با توجه به ظرفیت کمپرسورهای جایگاه‌های سی‌ان‌جی منطقه، قابلیت سوخت‌رسانی به ۵۰ هزار خودرو در روز را دارند.

امانی ضمن اشاره به وجود ۴۱ جایگاه سی‌ان‌جی در منطقه چالوس افزود: جایگاه‌های سی‌ان‌جی منطقه حدود ۲۰۰ نازل فعال دارند و در شرایط ایمن و استاندارد در سطح غرب استان مازندران آماده سوخت‌گیری خودروها هستند و همچنین بر اساس آخرین آمار ۱۰۰ درصد جایگاه‌های سی‌ان‌جی منطقه توانسته‌اند گواهینامه استاندارد را تا ابتدای سال ۹۸ دریافت کنند.

وی تأکید کرد: باید الزام‌های ایمنی متصدیان جایگاه‌ها رعایت شود و به رعایت نکات بهداشتی در جایگاه‌ها و ضدعفونی همه سطوح و دیسپنسرها نیز توجه بیشتری داشت.

وی همچنین تصریح کرد: کسانی که مایل‌اند خودروهای خود را گازسوز کنند می‌توانند به سامانه ثبت دوگانه‌سوز کردن خودروها در سایت جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به نشانی اینترنتی https://gcr.niopdc.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

کد خبر 304354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =