آمادگی کامل منطقه چالوس برای سوخت‌رسانی زمستانی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس از ذخیره‌سازی مطلوب سوخت برای فصل سرد سال در غرب استان مازندران خبر داد و گفت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای سوخت‌رسانی زمستانی آمادگی کامل داریم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس، تورج امانی در این باره گفت: با تلاش و پشتکار کارکنان منطقه در عرصه سوخت‌رسانی، ذخیره‌سازی مناسب به‌صورت مطلوب انجام شده و این شرکت برای تأمین و توزیع آن در غرب استان هیچ‌گونه دغدغه‌ای ندارد.

وی افزود: ذخیره‌سازی حداکثری برای تأمین به‌موقع سوخت در ایام سرد سال و ارائه خدمات با کیفیت به همه مصرف‌کنندگان فرآورده‌های نفتی، نیروگاه‌ها و مجاری عرضه تا سخت‌گذرترین نقاط جزو مأموریت‌های اصلی این منطقه است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس با اشاره به ارائه خدمات تأمین و توزیع سوخت در سطح منطقه و اجرای گشت‌های منظم در قالب گروه‌های نظارتی، گفت: اعزام گروه‌های ارزیابی و نظارت بر عملکرد مجاری عرضه از نظر کیفی، کمّی، فنی، عملیاتی و ایمنی به‌صورت دوره‌ای از اهم فعالیت‌هایی است که در دستور کار این شرکت قرار دارد.

امانی افزود: با در نظر گرفتن همه این تمهیدها، رسیدگی به شکایت‌ها و انتقادها با اطلاع‌رسانی و نصب بنرهای سامانه پاسخگویی ۰۹۶۲۷ در مجاری عرضه سوخت در همه جایگاه‌های منطقه از دیگر تمهیدهای این شرکت است و همشهریان می‌توانند هرگونه نظر، انتقاد یا پیشنهاد خود را به اطلاع مسئولان این شرکت برسانند.

وی همچنین از فعال بودن ۴۰ جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) و ۵۸ جایگاه عرضه بنزین و نفت‌گاز در سطح منطقه چالوس برای خدمت‌رسانی به مردم خبر داد. 

کد خبر 309750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =