گاز مایع در کرمانشاه از اوایل تیرماه الکترونیکی توزیع می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از ساماندهی توزیع گاز مایع در این استان خبرداد و گفت: گاز مایع از تیرماه امسال فقط با کارت و الکترونیکی توزیع می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، فریدون یاسمی با اشاره به اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت از سال ۹۸ گفت: پس از اجرای این طرح تمایل مردم به سمت گاز مایع (ال‌پی‌جی) افزایش یافت و توزیع آن را در استان با مشکلاتی روبه‌رو کرد از این رو ساماندهی توزیع آن در دستور کار قرار گرفت.

به گفته وی، ثبت‌نام خانوارها و اصناف در سامانه سدف (سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی) به‌صورت کاملاً رایگان و تنها یک بار انجام می‌شود.

یاسمی یکی از مشکلات به‌وجود آمده در این زمینه را تأمین گاز مایع از طریق کانال‌های عرضه خارج از شبکه و غیرقانونی توسط خانوارهای نیازمند دانست و گفت: از این رو شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به فکر ساماندهی توزیع گاز مایع در کشور افتاد.

وی به امضا تفاهم‌نامه همکاری با بانک تجارت اشاره کرد و گفت: به‌منظور در اختیار قرار دادن دستگاه کارت‌خوان الکترونیکی در پنج واحد شرکت موزع، ۱۲ واحد تأسیسات و بیش از ۲۰۰ عامل توزیع، این تفاهم‌نامه امضا شده و قرار است بانک تجارت دستگاه‌های کارت‌خوان همراه با برنامه مورد نیاز را در اختیار موزعان و شرکت‌های توزیع و تأسیسات در استان قرار دهد.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه تأکید کرد: تاکنون بیش از ۷۰ درصد این کار محقق شده و با همکاری بانک تجارت به‌سرعت به دنبال اتمام کار هستیم و اوایل هفته آینده نیز جلسه توجیهی برای عاملان توزیع برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تصمیم داریم از اوایل تیرماه توزیع گاز مایع را با ساماندهی بسیار مناسبی براساس کارت بانکی و در اختیار قرار دادن دستگاه کارت‌خوان به عاملان توزیع گاز مایع در استان انجام دهیم.

یاسمی اظهار کرد: خانوارها مطمئن باشند اجرای این طرح به هیچ عنوان مشکلاتی در توزیع و تأمین گاز مایع به‌وجود نخواهد آورد، بلکه هدف ما از اجرای این طرح ساماندهی و تسریع در تأمین و تحویل گاز مایع به خانوارهای نیازمند است و سهمیه گاز مایع این خانوارها نه تنها کاهش نمی‌یابد، بلکه افزایش هم خواهد یافت.

کد خبر 303965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =