۷۰ درصد خانوارهای مشمول کرمانشاهی گاز مایع دریافت می‌کنند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: از ابتدای طرح الکترونیکی شدن گاز مایع (اواخر تیرماه) بیش از ۷۳ درصد خانوارهای مصرف‌کننده نفت سفید استان، گاز مایع خود را با استفاده از کارت بانکی دریافت می‌کنند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، فریدون یاسمی در نشستی از طریق ویدئوکنفرانس که با حضور علیرضا صادق‌آبادی، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش برگزار شد، ضمن اعلام گزارشی از وضع توزیع گاز مایع با استفاده از کارت بانکی در کرمانشاه افزود: از ۵۷ هزار خانوار فاقد گاز طبیعی، ۴۷ هزار مورد آن، مورد تأیید شرکت ملی پخش بوده است.

وی با بیان اینکه از ۴۷ هزار مورد  تأییدشده، بیش از ۳۳ هزار خانوار گاز مایع خود را از طریق کارت بانکی دریافت می‌کنند، به چالش‌های پیش‌رو در زمینه همکاری نکردن بعضی از شرکت موزع گاز مایع در استان اشاره کرد.

علیرضا صادق‌آبادی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نیز در این جلسه با بیان اینکه توزیع گاز مایع با قیمت مصوب دولتی به مردم عزیز کشورمان جدی است و با خاطیان برخورد خواهد شد، گفت: برای اینکه شهروندان کرمانشاهی فاقد گاز طبیعی برای دریافت گاز مایع دچار مشکل نشوند، تا زمانی که مشکل شرکت‌های موزع گاز برطرف شود، منطقه اراک به عنوان معین استان کرمانشاه انتخاب می‌شود.

صادق‌آبادی بر ثبت‌نام همه مصرف‌کنندگان گاز مایع تا پایان مهرماه تأکید کرد و گفت: هدف از اجرای طرح توزیع گاز مایع با استفاده از کارت بانکی تأمین رفاه شهروندان، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و ساماندهی توزیع فرآورده‌های نفتی در شهرستان‌های تحت پوشش است.

کد خبر 307609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =