۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
  • کد خبر: 303980
گازرسانی به همه مناطق مازندران تا پایان سال ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران از برنامه دولت برای گازرسانی به همه مناطق این استان تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، غلامرضا شریعتی، نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی پروژه گازرسانی به منطقه هزارجریب، با قدردانی از حرکت جهادی در روند گازرسانی به این منطقه گفت:  از مدیرعامل گاز استان مازندران می‌خواهم برای توسعه گازرسانی به روستاهای باقی‌مانده هر چه سریع‌تر اقدام کند تا به فصل زمستان برخورد نکند.

وی با بیان اینکه گاز، تثبیت‌کننده جمعیت و توسعه زیرساخت‌ها در منطقه می‌شود، از مسئولان خواست نگاه ویژه‌ای به این منطقه برای توسعه در همه زمینه‌ها به‌ویژه گازرسانی داشته باشند.

جعفر احمدپور، مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران نیز در این نشست اظهار کرد: روند گازرسانی به روستاهای مازندران شتاب ویژه‌ای داشته و تصمیم دولت گازرسانی به همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار است.

وی تصریح کرد: گازرسانی یکی از خدمات مهم دولت است، در شرق مازندران نیز بیش از ۱۵۱ روستای کوهستانی در دستور کار گازرسانی قرار دارد که تاکنون به ۵۸ روستا گازرسانی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران اظهار کرد: گرچه هزینه گازرسانی در این مناطق بسیار سنگین است، اما دولت مصمم است تا پایان سال ۱۴۰۰، گازرسانی در همه مناطق استان پایان یابد.

کد خبر 303980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =