پرداخت تسهیلات کم‌بهره به کارکنان مناطق مرکزی

کارکنان متقاضی ستاد و شرکت‌های تابع شرکت نفت مناطق مرکزی ایران حسب اولویت تسهیلات وام کم‌بهره دریافت می‌کنند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، خلیل قاسم‌زاده، مدیر منابع انسانی این شرکت با اشاره به امضای یادداشت تفاهم پرداخت تسهیلات وام از سوی بانک عامل و براساس دستورعمل ابلاغی شرکت ملی نفت ایران گفت: برای نخستین بار از مردادماه امسال وام کم‌بهره ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون ریالی افزون بر وام‌های مصوب سازمانی دیگر به کارکنان متقاضی حسب اولویت پرداخت خواهد شد.

وی درباره تسهیلات پرداختی در سال گذشته افزود: با توجه به اهمیت نیروی انسانی به‌عنوان سرمایه اصلی سازمان‌ها، سال ۹۸ در بخش مددکاری و امور کارکنان حوزه منابع انسانی در قالب مصوبه هیئت مدیره، مساعدت بلاعوض و وام اضطراری به همکاران اعطا شد.با بازدیدهای دوره‌ای همکاران مددکاری از مناطق عملیاتی و همچنین مراجعه حضوری کارکنان، کارشناسان در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گرفتند و با تهیه گزارش و دریافت مجوزهای لازم، اقدام‌های مناسب از جمله ارائه خدمات مشاوره‌ای، آموزشی، رفاهی و اعطای تسهیلات انجام می‌شود. پیش‌ از این نیز سامانه ارتباط مستقیم با مدیر منابع انسانی پورتال شرکت ایجاد و راه‌اندازی شده که هر یک از همکاران با مراجعه به این سامانه می‌توانند طرح موضوع داشته باشند و پاسخ دریافت کنند.

مدیر منابع انسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در زمینه ارائه خدمات به ایثارگران مشمول استفاده از دستورعمل بخشودگی مالیاتی گفت:  سال ۹۸ با ثبت اطلاعات حضور در جبهه، تعداد ۱۰۶ نفر از کارکنان شاغل و بازنشسته ایثارگر و رزمنده این شرکت از مزایای فوق‌العاده افزایش سنواتی و معافیت مالیاتی بهره‌مند شدند.

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با تعداد بیش از ۱۰ هزار نیرو در ستاد و شرکت‌های تابع بهره‌برداری زاگرس جنوبی، شرق و غرب بزرگ‌ترین تولیدکننده گاز مناطق خشکی کشور محسوب می‌شود. پراکندگی جمعیتی همکاران در سطح استان‌های کشور از شمال شرق، جنوب و غرب کشور سبب شده است هدایت و راهبری حوزه منابع انسانی در این شرکت بسیار حائز اهمیت باشد.

کد خبر 304065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =