طرح مدیریت سبز در شرکت پخش منطقه خراسان شمالی اجرایی می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: طرح مدیریت سبز در این منطقه با رویکرد جدید و تخصصی‎تر اجرایی می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی، مجتبی شکوری در نشست ​کارگروه انرژی این منطقه اظهار کرد: کاهش مصرف کاغذ با توجه به نوع فعالیت دستگاه‌ها و مؤسسه‌ها، مصرف بهینه مواد اولیه، مواد مصرفی، کاهش تولید پسماند از طریق بهره‌گیری از فناوری‌های مناسب و افزایش بهره‌وری، بهبود نظام تعمیر و نگهداری وسایل و تجهیزات به‌ جای تعویض، بازیافت ضایعات، تصفیه و بازچرخانی آب با سیستم‌های مناسب، استفاده از فناوری‌های پاک و سازگار با محیط زیست، کاربرد مواد مصرفی سازگار با محیط زیست، مدیریت پسماندهای جامد با تأکید بر تفکیک از مبدأ را از مزایای اجرای این طرح برشمرد.

شکوری ضمن تأکید بر ضرورت اجرای طرح مدیریت سبز در منطقه افزود: امیدواریم با اجرایی شدن این طرح، گام‌های مؤثری برای استفاده بهینه از منابع و افزایش کیفیت بهره‌وری برداشته شود.

وی تأکید کرد: نشست‌های کارگروه انرژی با اهدف افزایش سطح آگاهی کارکنان نسبت به کاهش تخریب محیط زیست، مصرف بهینه آب و انرژی، مدیریت پسماند و بازیافت و آموزش و فرهنگ‌سازی محیط‌زیست برگزار می‌شود.

شکوری هدف از اجرای نظام مدیریت سبز را صرفه‌جویی در سازمان و تعمیم این صرفه‌جویی به همه کارکنان عنوان کرد.

کد خبر 304090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =