۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
  • کد خبر: 304105
آخرین وضع کرونا در ۳ شرکت نفتی بررسی شد

بیست‌وچهارمین نشست کمیته مدیریت شرایط اضطراری سطح ۳ شرکت ملی نفت ایران با هدف بررسی آخرین وضع کرونا در سه شرکت نفتی برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، در بیست‌وچهارمین نشست کمیته بحران سطح ۳ شرکت ملی نفت که دیروز دوشنبه (دوم تیرماه) با حضور فرخ علیخانی، معاون امور تولید شرکت ملی نفت ایران، حبیب‌الله سمیع، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، مانی عبدالله‌زاده‌راد، مدیر اچ‌اس‌یی شرکت ملی نفت، مجید بوجارزاده، رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت، محمدرضا امیری‌فرد، معاون پشتیبانی مدیریت منابع انسانی و علیرضا انصاری‌فرد، رئیس پدافند غیرعامل مدیریت اچ‌اس‌یی برگزار شد، از طریق ویدئوکنفرانس آخرین اقدام‌های مقابله با کرونا در شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ملی حفاری و اروندان بررسی شد.

در این نشست با بررسی آخرین دستورعمل‌ها و دستورهای وزیر نفت برای مقابله با شیوع کرونا، نظارت بر اجرای دستورعمل‌ها و استفاده همه بخش‌های عملیاتی از ماسک و ضرورت استمرار تامین اقلام بهداشتی مانند ماسک، دستکش و... برای مناطق عملیاتی به‌ویژه در استان خوزستان مورد تاکید قرار گرفت.

همچنین در این نشست اعلام شد در آینده نزدیک واحد PCR در بیمارستان نفت تهران و پس از آن در اهواز و بوشهر راه‌اندازی می‌شود که به‌زودی جزئیات آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 304105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =