فعالیت شرکت پایانه‌های نفتی دانش‌محور است

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید گفت: فعالیت شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان آخرین حلقه زنجیره ارزش نفت به صورت دانش محور انجام می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، فرخ علیخانی در بازدید از پایانه نفتی خارک و در نشستی با مدیرعامل و مدیران این شرکت با اشاره به مأموریت این شرکت در زمینه دریافت، ذخیره‌سازی و صادرات نفت و میعانات گازی اظهار کرد: این شرکت همواره در انجام کارهای سخت پیش‌رو بوده است.

وی افزود: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان مدیریت ارشد شرایط اضطراری منطقه عملیاتی خارک، در  اجرای مدل و الگوی تدوین شده کنترل شیوع ویروس کرونا ابلاغی از طرف شرکت ملی نفت ایران جزو شرکت‌های پیشرو است و باوجود تنوع جمعیتی مختلف در منطقه عملیاتی خارک در این زمینه خوب عمل کرده است.

معاون تولید شرکت ملی نفت ایران با تبریک روز دریانوردی به دریانوردان مدیریت عملیات شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: کار کردن در دریا تلفیقی از عشق و دانش است که کارکنان عملیات دریایی باوجود محدودیت‌ها و کمبودها، توانسته‌اند کارهای بزرگی را برای سرافرازی کشور و صنعت نفت انجام دهند.

علیخانی تصریح کرد: در شرایط سخت کنونی کشور، دریانوردان شرکت پایانه‌های نفتی ایران در خط مقدم جبهه اقتصادی در تلاش هستند

عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران نیز در این نشست گفت: روز جهانی دریانوردی یادآور رشادت‌های دریادلان مجاهدی است که با عزمی راسخ و گام‌هایی استوار پهنه‌ دریاها و آب‌های آزاد را درنوردیده و در راستای عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رونق صنعت نفت کشور تلاش خود را معطوف داشته‌اند. 

وی تأکید کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران با تلفیق دو صنعت مهم و راهبردی نفت و دریانوردی، ماموریت‌های مهم کشور در حوزه دریافت، ذخیره‌سازی، واردات و صادرات نفت‌خام و میعانات گازی و فرآورده‌های نفتی را با بهره‌گیری از خلاقیت، پویایی و کارآمدی نیروهای متعهد، با تجربه و دارای روحیه ایثار و جان‌فشانی انجام می‌دهد و امروزه پیشگامی در عرصه جنگ اقتصادی به عنوان موهبتی الهی در اختیار کارکنان  شرکت پایانه‌های نفتی ایران و به‌طور ویژه متخصصان در عملیات دریایی قرار گرفته تا برای اعتلا و سربلندی کشور عزیزمان تلاش می‌کنند. 

در این نشست از تعدادی از تلاشگران و دریانوردان نمونه شرکت پایانه‌های نفتی ایران قدردانی شد.

کد خبر 304239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =