انتخاب ۱۱ مرکز برای دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: ۱۱ کارگاه و مرکز برای اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن رایگان خودروهای عمومی در استان انتخاب شده است و متقاضیان می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، عبدالله گیتی‌منش در این باره گفت: در سنندج پنج کارگاه، بیجار دو کارگاه، قروه دو کارگاه و دیواندره و کامیاران هرکدام یک کارگاه برای دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح بر اساس مصوبه شورای اقتصاد اجرا می‌شود، اضافه کرد: طرح ذکرشده در فاز اول شامل خودروهای عمومی از جمله تاکسی، ون و وانت‌بارها (پلاک زرد و سفید) است.

مدیر منطقه کردستان با بیان اینکه در فاز بعدی این طرح، تاکسی اینترنتی و تاکسی‌های تلفنی نیز از این خدمات آن برخوردار خواهند شد، افزود: متقاضیان باید وارد سایت https://gcr.niopdc.ir/login شوند، ثبت‌نام و اقدام به انتخاب مرکز مورد نظر کنند.

گیتی‌منش با اشاره به اینکه پس از ثبت‌نام بر اساس نوبت، دوگانه‌سوز کردن خودروها به‌صورت رایگان انجام می‌شود، یادآور شد: تاکنون در کشور ۶۰ هزار نفر برای اجرای این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

وی به پیش‌بینی اجرای دوگانه‌سوز کردن رایگان یک میلیون و ۴۶۴ هزار خودرو در کشور اشاره کرد و گفت: زمان مشخصی برای اتمام این طرح در نظر گرفته نشده است و احتمالاً تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت، بنابراین توصیه می‌شود متقاضیان سریع‌تر برای اجرای این طرح اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان بر انتخاب کارگاه به‌منظور اجرای این طرح در دیگر شهرهای استان تأکید و تصریح: با توجه به اختلاف قیمت فاحش بنزین و گاز طبیعی، رانندگان به سمت استفاده از سوخت سی‌ان‌جی بروند.

کد خبر 304307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =