آقای کاظم‌پور اردبیلی دنبال نمایش نبود، دنبال خدمت بود

وزیر نفت فقدان آقای کاظم‌پور را برای کشور و وزارت نفت بسیار سنگین دانست و گفت: آقای کاظم‌پور دنبال نمایش نبود، دنبال خدمت بود.

به گزارش خبرنگار شانا، بیژن زنگنه امروز (یکشنبه، هشتم‌ تیرماه) پس از مراسم گرامیداشت چهلمین روز درگذشت حسین کاظم‌پور اردبیلی اظهار کرد: مراسم امروز از طرف همکاران و دوستان آقای کاظم‌پور برگزار شد و دوستان و همکارانشان از وزارت بازرگانی، وزارت امور خارجه، وزارت نفت و خانواده محترمشان در این مراسم حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در این مراسم بیشتر خاطرات و دیدگاه‌های آقای کاظم‌پور عنوان شده است، تصریح کرد: فقدان آقای کاظم‌پور برای کشور، وزارت نفت و ما بسیار سنگین است. این ضایعه را بار دیگر به خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم.

وزیر نفت ادامه داد: از مرگ گریزی نیست و باید برای آن آماده باشیم. اما آنچه مهم است اینکه وقتی از این دنیا می‌رویم توشه‌ای برای آخرتمان داشته باشیم که خداوند آن را می‌سنجد، وگرنه مقام‌های دنیا رفتنی است.

زنگنه با بیان اینکه ما یک همکار عزیز و خدمتگزار را از دست دادیم که اگرچه به او بی‌وفایی شد، اما قدرش هم خیلی دانسته شد، تصریح کرد: آقای کاظم‌پور شخصیتی اثرگذار بود؛ شخصیتی که دنبال نمایش نبود و دنبال خدمت بود؛ دنبال سربلندی مردم ایران.

وی به آخرین پیامک‌های آقای کاظم‌پور هم اشاره کرد و گفت: ایشان در آخرین پیامک‌هایی که به من ارسال کردند نگران حقوق کارگران بودند و عنوان کردند این حقوق کم است و از من خواستند این موضوع را منتقل کنم. وقتی از ایشان پرسیدم آیا خودتان چنین کاری می‌کنید با تأکید پاسخ مثبت دادند.

وزیر نفت تصریح کرد: هیچ کارفرمایی نیست که بگوید حقوق کارگر کم است، ایشان در کار خصوصی نیز دنبال سربلندی ایران بودند.

حسین کاظم‌پور اردبیلی ۱۲ اردیبهشت‌ماه به دلیل خونریزی مغزی به کما رفت و پس از دو هفته، بامداد ۲۷ اردیبهشت این دنیا را ترک گفت.

کد خبر 304337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =