تشریح اقدام‌های شرکت گاز البرز در حوزه مسئولیت اجتماعی

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز اقدام‌های این شرکت در حوزه مسئولیت اجتماعی را تشریح کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسین تقی‌نژاد با بیان اینکه شرکت گاز استان البرز، در اجرای مسئولیت اجتماعی، یکی از شرکت‌های پیشروست، گفت: ما باید به این نکته دقت داشته باشیم تصمیم‌های ما بر جامعه اثر می‌گذارد.

وی با اشاره به اقدام‌ انجام‌شده درباره مسئولیت اجتماعی این شرکت اظهار کرد: شرکت گاز استان البرز در بحث مقاوم‌سازی تأسیسات گازی مدارس که متولی اجرایی آن سازمان مقاوم‌سازی است، مشارکت و همکاری دارد. این شرکت همچنین با عضویت و فعالیت در نهادهای اجتماعی، محیط زیست، منابع طبیعی و آلودگی هوا تلاش‌های خوبی می‌کند. هم‌اکنون نیز کمپین‌های کمک‌های مؤمنانه شکل گرفته است که کمک‌های نقدی کارکنان خود را جمع‌آوری می‌کند و در اختیار افراد نیازمند قرار می‌دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز تصریح کرد: زمینه‌سازی برای امضای تفاهم‌نامه میان شرکت گاز استان البرز و ستاد مرکزی معاینه فنی ساختمان کشور در راستای استفاده از امکانات یکدیگر برای رفع مشکلات مردم و بالا بردن ضریب ایمنی مصرف گاز، یکی دیگر از برنامه‌های در دست اقدام این شرکت است.

تقی‌نژاد یادآور شد: تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت گاز استان البرز و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز امضا شده که در این تفاهم‌نامه مقرر شد برای جبران بخشی از تخریب‌های طرح خط انتقال ۳۶ اینچ بوئین زهرا - کرج، با هدف توسعه همکاری‌های بین‌بخشی و در زمینه بهره‌برداری از توانمندی‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی، شرکت گاز استان برای مشارکت در احیا و توسعه فضای سبز منابع طبیعی استان به‌ویژه در بخش بیابان‌زدایی، نسبت به کاشت، مراقبت و آبیاری در سطح ۷۰ هکتار نهال کاری به‌مدت دو سال همکاری و تعامل در زمینه جذب مشارکت مردم و ایجاد اشتغال اقدام خواهد کرد.

وی افزود: هدف ما از این تفاهم‌نامه کمک به چرخه تولید، توسعه درختکاری، فضای سبز، کاهش آسیب‌های وارده به طبیعت و کمک به مردم استان از نظر تأمین زیرساخت‌هاست.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز همچنین گفت: این تفاهم‌نامه به‌منظور تامین گاز استان و تأمین انرژی پاک برای مصرف‌کنندگان صنعتی، کشاورزی، خدماتی، خانگی و ایجاد زیرساخت توسعه‌ای منعقد شده است که با در نظر گرفتن تمام ملاحظات منابع طبیعی و به‌منظور به حداقل رساندن آسیب‌های ناشی از پروژه به طبیعت، با برگزاری نشست‌ها و بازدیدهای متعدد فنی، بهترین مسیر را با کمترین میزان خسارت در نظر گرفته است.

کد خبر 304396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =