۵۰ آتش‌سوزی با مشارکت نفت و گاز آغاجاری مهار شد

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری در بیش از ۵۰ عملیات مهار آتش در روستاها، جنگل‌ها و مراتع همجوار تأسیسات مشارکت داشته است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علی شکیباکیا، سرپرست ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف حفاظت از محیط زیست همجوار تأسیسات، بیش از ٥٠ عملیات مهار آتش با حضور گسترده و فعال آتش‌نشانان این شرکت و پشتیبانی ناوگان ترابری انجام شد.

وی افزود: با توجه به گرمای شدید هوا و وقوع آتش‌سوزی‌های گسترده در جنگل‌ها و مراتع همجوار تأسیسات، آتش‌نشانان این شرکت به همراه ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز با هماهنگی مسئولان شهرستانی به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته وی، از ابتدای امسال تاکنون بیش از ٥٠ مورد آتش‌سوزی در نقاط مختلف شهرستان از جمله روستاهای بخش مرکزی، روستاهای بخش جایزان و روستای همجوار تأسیسات پارسی دره نی حادث شد که با حضور به‌موقع همکاران آتش‌نشان و پشتیبانی ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز از ایستگاه‌های آتش‌نشانی مستقر در منطقه، عملیات اطفای حریق با موفقیت انجام شده است.

شکیباکیا گفت:‌ در عملیات اطفای حریق جنگل‌ها و زمین‌های کشاورزی، همچنین ماشین‌آلات ترابری شامل لودر، بیل مکانیکی و کمپرسی با مجموع ۳۰ روز کاری مشارکت فعال داشته‌اند.

کد خبر 304456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =