برنامه‌ریزی نفت و گاز اروندان برای صرفه‎جویی انرژی

همسو با اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف ابلاغی مقام معظم رهبری به‌عنوان مهم‌ترین سند بالادستی کشور و همچنین عطف به ابلاغیه مقام عالی وزارت نفت و دستورعمل‌های صادره، استقرار و دریافت گواهینامه مدیریت انرژی براساس استاندارد ISO-5000، از اولویت‌های مهم شرکت نفت و گاز اروندان است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، جهانگیر پورهنگ، مدیرعامل این شرکت گفت: مدیریت بهینه‌سازی مصرف انرژی در گستره عملیاتی شرکت نفت و گاز اروندان با جدیت پیگیری می‌شود.

وی افزود: کارگروه‌های فنی لازم متناسب با تخصص‌های مورد نیاز در این رابطه و به‌منظور استقرار سیستم مدیریت مصرف انرژی در دو فاز صنعتی و غیرصنعتی تشکیل و پس از طی فرآیندهای مربوطه، شرکت مشاور واجد شرایط در اجرای ممیزی و استقرار استاندارد مدیریت انرژی انتخاب شد.  

پورهنگ با اشاره به اهمیت موضوع بهینه‌سازی مصرف انرژی به‌عنوان ابزاری برای کاهش شاخص شدت مصرف انرژی در کشور گفت: در آینده با استقرار این استاندارد در بخش‌های صنعتی و غیرصنعتی سازمان و نهادینه‌سازی آن، شاهد صرفه‌جویی قابل ملاحظه مصرف انرژی در همه سطوح ستادی و عملیاتی شرکت نفت و گاز اروندان خواهیم بود.  

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان همچنین با تأکید بر اهمیت فرهنگ صرفه‌جویی در همه سطوح ستادی و عملیاتی، تلاش همه‌جانبه کارکنان در مسیر پیاده‌سازی و استقرار این استاندارد در شرکت نفت و گاز اروندان را خواستار شد.

کد خبر 304466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =