پروژه‌های گازرسانی به روستاهای بخش کن بهره‌برداری شد

شبکه گازرسانی به روستاهای بخش کن با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان تهران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت گاز استان تهران، سعید توکلی، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در این آیین گفت: با تلاش همکاران ۶ روستای بخش کن امروز از نعمت گاز بهره‌مند شدند و قرار است تا پایان سال نیز چهار روستای باقی‌مانده این بخش از شبکه گاز برخوردار شوند.

وی افزود: از همین‌ جا قول می‌دهم که با تلاش همکاران تا پیش از زمستان این چهار روستای باقیمانده بخش کن نیز از این نعمت بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران تصریح کرد: این شبکه گازی ۲۲ هزار و ۴۰۰ متر طول دارد و ظرفیت آن نیز برای هزار و ۶۰۰ مصرف‌کننده است.

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران نیز در سخنانی‌ در این آیین گازرسانی به چهار روستای بخش کن تا پاییز امسال را مورد تأکید قرار داد.

وی در آیین بهره‌برداری از شبکه گاز منطقه سنگان گفت: سنگان آخرین روستای استان تهران به سمت البرز است که اهالی آن از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

استاندار تهران اظهار کرد: گازرسانی‌ به روستای سنگان که از مناطق سخت‌گذر در شهرستان تهران است به لحاظ انجام عملیات اجرایی بسیار زمان‌بر بود.

محسنی بندپی یادآور شد: گاز یکی از پیشران‌های توسعه است و امیدوارم با روشنایی گاز شاهد ایجاد امید در جامعه روستایی به‌ویژه در شهرستان تهران باشیم.

وی با بیان اینکه اعتبارهای ارزش افزوده فصل نوینی را در توسعه متوازن در روستاها رقم زد، افزود: در حالی که در بدترین شرایط اقتصادی کشور به‌سر می‌بریم، اما تسهیلات کم‌بهره برای اشتغال روستاییان در نظر گرفته شده است.

آیین گازرسانی به روستاهای سنگان بالا، پایین، وسط و باغ دره، کشار علیا و کشار سفلی، دوتویه علیا، رندون، طالون، کیگا و امام‌زاده داود در بخش کن از توابع شهرستان تهران با حضور سعید توکلی، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، عیسی فرهادی فرماندار تهران، بخشدار کن و جمعی از مسئولان برگزار شد.

کد خبر 304653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =