۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
  • کد خبر: 304721
شرکت ملی حفاری در وضع سفید است

رئیس فوریت‌های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران گفت: با همکاری و همیاری مجموعه کارکنان و کادر بهداشتی و درمانی، شیوع بیماری کووید–۱۹ به‌طور کامل تحت کنترل است و بنا بر اعلام سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت این شرکت در وضع سفید قرار دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، پریسا قاسمی با اشاره به بسیج امکانات و تأمین به‌موقع تجهیزات مورد نیاز برای ارائه خدمات بهداشتی به کارکنان اعم از عملیاتی و ستادی افزود: دستورعمل‌ها و ابلاغیه‌های صادره در زمینه اقدام‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای با ویروس کرونا در این شرکت با جدیت و وسواس خاصی دنبال می‌شود.

وی اظهار کرد: ستاد مبارزه با کرونا در شرکت که همسو با ستاد ملی کرونا، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است نسبت به ابلاغ پروتکل‌ها و پیگیری راهکارها و اجرای الزام‌ها مبادرت داشته و سبب شتاب‌بخشی در گردش اطلاعات، ارزیابی و بررسی‌های فنی فعالیت‌ها در این مبحث شده است.

قاسمی با تأکید بر استمرار  اقدام‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای با ویروس کرونا گفت: با وجود گستردگی دامنه عملیاتی این شرکت در مناطق خشکی و دریایی چند استان کشور، در نتیجه تلاش‌های انجام‌شده و فرهنگ‌سازی مناسب شاهد کنترل بیماری در موقعیت‌های دستگاه‌های حفاری هستیم.

رئیس فوریت‌های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران غربالگری نزدیک به ۴۵ هزار مورد کارکنان اقماری و مأموران هنگام تردد در دستگاه‌ها، فضاهای کارگاهی و ادارات ستادی، تأمین و توزیع بیش از ۳۵۰ هزار ماسک و ۱۶ هزار لیتر مواد ضدعفونی دست و سطح و فراتر از ۳۱ هزار مورد گندزدایی اماکن اداری، پشتیبانی، عملیاتی و مسکونی سازمانی را بخشی از فعالیت‌های فیزیکی در این زمینه برشمرد.

کد خبر 304721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =