گزارش زنگنه از بخش‌های مختلف صنعت نفت در کمیسیون انرژی

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت امروز (سه‌شنبه، ۲۴ تیرماه) با حضور در این کمیسیون گزارش کاملی از حوزه‌های مختلف صنعت نفت کشور ارائه کرد.

سید موسی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، به نشست امروز (سه‌شنبه، ۲۴ تیرماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت و جمعی از معاونان وی برگزار شد، اشاره کرد و گفت:  وزیر نفت در این نشست از تدوین چهار سند در بخش‌های بهینه‌سازی مصرف سوخت، گاز، نفت و پتروشیمی خبر داد که مورد حمایت اعضای کمیسیون انرژی نیز قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست اعضای کمیسیون نظراتی در خصوص حقوق و مزایای کارمندان وزارت نفت مطرح کردند که وزیر نفت نیز عنوان کرد مجموعه نیروهای صنعت نفت را خانواده این صنعت می‌داند و برای بهبود وضع معیشتی آنها از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

عضو کمیته گاز و پتروشیمی مجلس شورای اسلامی با تشکر از اقدام‌های وزیر نفت و سخنان مفید وی در نشست امروز کمیسیون انرژی مجلس، تصریح کرد: نشست خوبی بود، وزیر نفت با سعه‌صدر به پرسش‌های نمایندگان پاسخ داد که این موضوع سبب شد اعضای کمیسیون انرژی رضایت کاملی از اظهارات و پاسخ‌های وی داشته باشند.

کد خبر 304962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =