زنگنه به پرسش‌های اعضای کمیسیون انرژی مجلس پاسخ داد

وزیر نفت روز سه‌شنبه (۱۴ مردادماه) با حضور در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به پرسش‌های نمایندگان پاسخ داد.

حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، به نشست امروز (سه‌شنبه، ۱۴ مردادماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت برگزار شد، اشاره کرد و گفت: در این نشست وزیر نفت به ترتیب پاسخگوی پرسش‌های آقایان ابراهیم رضایی، نماینده دشتستان، سید محسن دهنوی، نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، غلامعلی کوهساری، نماینده رامیان و آزادشهر بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: پرسش ابراهیم رضایی، نماینده دشتستان درخصوص دلایل تأخیر در اجرای افتتاح فاز ۱۴ پارس‌جنوبی بود که پس از اظهارات وزیر نفت، این نماینده از پاسخ‌های وزیر قانع نشد.

وی ادامه داد: پرسش دیگر در خصوص قرارداد گازی ایران و ترکمنستان بود که از سوی سید محسن دهنوی، نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس مطرح شد. زنگنه در این خصوص نیز اظهاراتی مطرح کرد که نماینده سؤال‌کننده تا حدودی قانع شد، اما مقرر شد درباره این موضوع وزارت نفت مستندات بیشتری ارائه کند.

رئیس کمیته نفت و فرآورده‌های نفتی مجلس شورای اسلامی در خصوص سؤال نماینده رامیان و آزادشهر گفت: سؤال غلامعلی کوهساری درون استانی و مربوط به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان گلستان بود که در این خصوص نیز مقرر شد با پیگیری‌های بنده موضوع تخصصی‌تر بررسی و مشکل برطرف شود.

کد خبر 305700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =