ضرورت تشکیل کمیته‌های کاری مشترک کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر فضای مؤدت، دوستی و کارشناسی خوبی میان کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت، از برنامه‌ریزی برای تشکیل کمیته‌های کاری مشترکی بین کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت خبرداد.

به گزارش شانا به نقل خانه ملت، فریدون عباسی، امروز (سه‌شنبه، ۲۴ تیرماه) پس از نشست کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: مباحث بسیاری در این نشست مطرح شد که یکی از آنها مربوط به حقوق کارکنان و سرمایه انسانی وزارت نفت و دستمزد آنها می‌شود، ضمن آنکه بر یکسان‌سازی دستمزدهای کارکنان وزارت نفت تأکید شد.

وی با بیان اینکه قرار شد کمیته‌های کاری مشترکی بین کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت شکل گیرد، افزود: دانشگاه صنعت نفت تجارب طولانی در این صنعت دارد که باید فعالیت خود را در زمینه جذب دانشجوی خارجی برای صدور خدمات فنی مهندسی و صنعتی آغاز کند، زیرا جمهوری اسلامی باید نقش لازم را برای صدور علم و دانش به جهان ایفا کند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فضای مؤدت، دوستی و کارشناسی خوبی میان کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت وجود دارد هرچند معتقد به استقلال قوا هستیم، این در حالی است که مجلس قانون‌گذار و ریل‌گذار است.

عباسی اظهار امیدواری کرد که بودجه سال ۱۴۰۰ که امسال در مجلس مصوب می‌شود بتواند مشکلات کشور را حل‌وفصل کند.

کد خبر 304970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =