قدردانی اداره محیط‌زیست فارس از نفت و گاز زاگرس جنوبی

اداره کل حفاظت محیط‌ زیست استان فارس به پاس عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، انجام اقدام‌های پیشگیرانه و صیانت از محیط‌زیست و همچنین توزیع اقلام بهداشتی میان ۳۰۰ نفر از محیط بانان این استان، از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، اداره کل محیط‌زیست استان فارس با اهدای لوح سپاس، از اقدام‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، برای پیشگیری از آلودگی‌ها و صیانت از محیط زیست و همچنین توزیع اقلام بهداشتی میان محیط‌بانان استان برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا تجلیل کرد.

از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا در سطح کشور، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در سه مرحله حدود ۴ هزار عدد ماسک، مایع ضدعفونی‌کننده و دستکش برای توزیع میان ۳۰۰ نفر از محیط بانان در اختیار این سازمان قرار داده است.

ساماندهی پساب‌های صنعتی در مناطق عملیاتی، مدیریت موادآلوده‌کننده هیدروکربنی و ایجاد آتش‌بر در فضاهایی طبیعی و پارک‌های کوهستانی از دیگر اقدام‌هایی است که شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با هدف کاهش آلودگی‌ها و همکاری با سازمان حفاظت محیط زیست در استان فارس انجام داده است.

کد خبر 304993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =