۲۸۸ کیلومتر پیگرانی هوشمند در منطقه ۵ عملیات انتقال گاز

پیگرانی هوشمند خط لوله سوم سراسری انتقال گاز به طول ۲۸۸ کیلومتر در ۶ مرحله و در مجموع به طول هزار و ۴۴۰ کیلومتر در مقاطع کنگان – فراشبند و فراشبند – نورآباد انجام شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، پیمان خضرایی، سرپرست منطقه ۵ عملیات انتقال گاز در این باره گفت: این عملیات مهم با هدف افزایش ایمنی و پایداری و ضریب قابلیت اطمینان خط سوم سراسری با برنامه‌ریزی و هماهنگی میان ستاد و مناطق عملیاتی انتقال گاز انجام شد.

وی ادامه داد: براساس دستورعمل‌های کنونی، سامانه مدیریت‌های دارایی‌های فیزیکی در شرکت انتقال عملیات پیگرانی هوشمند خط سوم سراسری را برای شناسایی و پایش وضع خطوط سراسری و تدوین برنامه‌های تعمیر و نگهداری کوتاه‌مدت و بلندمدت با هدف بهینه‌سازی هزینه و کاهش ریسک  ایمنی انجام داده است.

سرپرست منطقه ۵ عملیات انتقال گاز  تصریح کرد: این عملیات با تلاش کارکنان و هماهنگی واحد معاونت عملیات خطوط لوله منطقه و واحد IOC منطقه و نظارت مستمر واحد اچ‌اس‌یی با دقت و ایمنی بالا در راستای افزایش بهره‌وری و تاب‌آوری خطوط لوله با رعایت دستورعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در حوزه استحفاظی مرکز بهره‌برداری خطوط لوله فراشبند و نورآباد انجام شد.

به گفته خضرایی، بخش نخست عملیات در محدوده کنگان – فراشبند به‌صورت مشترک با همکاری منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز انجام شد.

کد خبر 305082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =