طرح تأمین قیر رایگان در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بررسی شد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح تأمین قیر رایگان با حضور مسئولان و کارشناسان وزارت نفت در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

رحیم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، به نشست عصر امروز (یکشنبه، ۲۹ تیرماه) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی که با حضور برخی مسئولان و کارشناسان وزارت نفت برگزار شد اشاره کرد و گفت: در این نشست درباره تأمین مواد اولیه قیر رایگان برای انجام پروژه‌های بهسازی روستاها، نوسازی مدارس و غیره، با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه و وزارت نفت بحث و بررسی شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: در صورتی که این طرح در صحن علنی مجلس به صورت‌نهایی تصویب شود می‌تواند در تکمیل و انجام پروژه‌های عمرانی به‌ویژه مناطق محروم و روستایی کمک بسیار خوبی باشد.

وی با بیان اینکه ممکن است این طرح با بعضی از مواد قانون اساسی مغایرت داشته باشد، تصریح کرد: قرار شد کمیته‌ای این طرح را با حضور طراحان آن به‌صورت کامل بررسی کند تا اشکالات آن رفع شود و بعد از بررسی و تصویب نهایی آن در نشست روز سه‌شنبه کمیسیون برنامه و بودجه، چهارشنبه (یکم مردادماه) در صحن علنی مطرح شود.

به گزارش شانا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، امروز (یکشنبه، ۲۹ تیرماه) با دو فوریت طرح الحاق یک بند به تبصره یک قانون بودجه سال ۱۳۹۹ موافقت کردند که در صورت تصویب نهایی آن، قیر رایگان برای بهسازی راه‌های روستایی توسط شرکت ملی نفت ایران از محل خوراک تحویلی به پالایشگاه‌ها تأمین می‌شود.

کد خبر 305122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =