وزارت نفت برنامه‌ای برای افزایش قیمت گازوئیل در سال ۹۹ ندارد

وزیر نفت با اشاره به برخی شایعات درباره افزایش نرخ گازوئیل برای کامیون‌داران گفت: وزارت نفت به هیچ عنوان برنامه‌ای برای افزایش قیمت گازوئیل در سال ۹۹ ندارد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس‌جمهوری، نشست بررسی مسائل و مشکلات کامیون‌داران، امروز (دوشنبه، ۳۰ تیرماه) به ریاست اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری و با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت برگزار شد.

معاون اول رئیس‌جمهوری در این نشست با تأکید بر اینکه باید اقدام‌های لازم به‌منظور حل مشکلات کامیون‌داران برای تأمین لاستیک، سوخت و قطعات و لوازم یدکی انجام شود، افزود: لازم است وزارت صنعت، معدن و تجارت پیش‌بینی‌های لازم را برای تأمین اقلام و کالاهای مورد نیاز کامیون‌داران و نیز تقویت نظارت بر قیمت این اقلام انجام دهد و بانک مرکزی نیز ارز مورد نیاز تولید داخل و واردات این اقلام را با اولویت فراهم کند.

وی با اشاره به مطالبه دیگر مطرح‌شده در جلسه برای پرداخت یارانه بیمه تأمین اجتماعی کامیون‌داران، از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های لازم را برای زیر پوشش قرار گرفتن کامیون‌داران انجام دهد.

در این نشست، وزیر نفت نیز با اشاره به برخی شایعات درخصوص افزایش نرخ گازوئیل برای کامیون‌داران تأکید کرد: وزارت نفت به هیچ عنوان برنامه‌ای برای افزایش قیمت گازوئیل در سال ۹۹ ندارد.

در ادامه این نشست وزیر راه و شهرسازی نیز گزارشی از آخرین وضع مطالبات رانندگان و کامیون‌داران و اقدام‌های این وزارتخانه برای حل مشکلات کامیون‌داران ارائه کرد.

کد خبر 305160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =