اراضی طرح‌های پتروشیمی غیرفعال تعیین تکلیف شود

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تأکید بر تعیین تکلیف زمین‌های اختصاص یافته به طرح‌های پتروشیمی غیرفعال گفت: باید از شرکت‌هایی که عملیات اجرایی طرح‌ها را با جدیت انجام می‌دهند، حمایت شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مجمع عمومی سالانه سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی امروز (دوشنبه ۳۰ تیرماه) به ریاست بهزاد محمدی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی پس از ارائه گزارش عملکرد سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از سوی امید شهیدی‌نیا مدیرعامل این سازمان، با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار این منطقه در تولید محصولات پتروشیمی و ضرورت تقویت روحیه توسعه‌ای گفت: وضعیت زمین‌هایی که در اختیار برخی شرکت‌ها قرار گرفته و فعالیتی در آنها انجام نمی‌شود باید هر چه زودتر شفاف شده و تعیین تکلیف شود و شرکت‌هایی که در حال فعالیت هستند و عملیات اجرایی طرح‌های خود را با جدیت انجام می‌دهند، حمایت شوند.

در ادامه مجمع عمومی عادی سالانه سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گزارش عملکرد مطلوب توسط حسابرس مستقل و بازرس قانونی قرائت شد و تصمیمات و تکالیف مجمع به تصویب اعضا رسید.

کد خبر 305161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =