ثبت بیش از ۴.۸ میلیون نفرساعت کار بی‌حادثه در پالایشگاه بیدبلند

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند از ثبت بیش از ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار نفرساعت کار بی‌حادثه در این مجموعه از ابتدای سال ۹۸ تا خردادماه امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی‌محمد پوررضا در حاشیه مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت اظهار کرد: افتتاح و بهره‌برداری از پروژه نیروگاه ۶۰ کیلوواتی خورشیدی به‌منظور استفاده از انرژی‌های نو و تجدیدپذیر یکی از مهم‌ترین اقدام‌های انجام‌شده در شرکت پالایش گاز بیدبلند در سال ۹۸ بوده است.

وی درباره توسعه جوامع محلی و پیرامونی پالایشگاه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، گفت: برنامه‌های این شرکت در کمک به توسعه جوامع محلی، یک از اهداف راهبردی کلان شرکت بوده که بسیار موفقیت‌آمیز دنبال شده و با توجه به توانمندی‌های درون استان، سعی شده است کالاها تنها از منابع تأمین‌کننده درون استان تامین شوند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند تصریح کرد: در همین راستا، شرکت پالایش گاز بیدبلند با استقرار سامانه خرید وزارت نفت با توجه به توانمندی‌های موجود در جامعه پیرامون، ۳۰۰ شرکت و فروشگاه محلی در سامانه یادشده معرفی و ثبت کرده که خدمت شایانی به جامعه تأمین‌کنندگان محلی است و این روند هم اکنون نیز ادامه دارد.

پوررضا در ادامه سخنان خود درباره برگزاری دوره‌های آموزشی این شرکت پالایشی در سال ۹۸ اظهار کرد: پارسال معادل ۳۰ هزار و ۸۰۹ نفر ساعت دوره‌های آموزشی در مرکز آموزش شرکت پالایش گاز بیدبلند برگزار شد.

وی افزود: افزایش سطح ایمنی پالایشگاه با ارتقای فرهنگ ایمنی کارکنان نیز از جمله اهداف شرکت پالایش گاز بیدبلند به شمار می‌رود که در زمینه حفظ ایمنی سرمایه انسانی از ابتدای پارسال تا خردادماه امسال، ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر ساعت کار بدون حادثه در این شرکت را ثبت کرده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند در پایان سخنان خود به برنامه‌های این شرکت در سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان «سال جهش تولید»، این شرکت همه توان و نیروی خود را برای شکوفایی و افزایش تولید با رعایت همه مسائل ایمنی و بهداشت و به‌ویژه محیط زیست پیرامونی به‌کار خواهد گرفت و نیروهای متخصص این پالایشگاه هم برای انجام این مأموریت بزرگ همواره با آمادگی لازم گام بر می‌دارند.

کد خبر 305201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =