۱۱ مرداد؛ زمان آزمون ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای برگزاری مناقصات

آزمون اینترنتی برخط «صدور گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای برگزاری مناقصات»، ۱۱ مردادماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش شانا، بر اساس ماده هشت دستورعمل «صدور گواهینامه حرفه‌ای برگزاری مناقصات» همه مخاطبان باید در آزمون دانشی مرتبط شرکت کنند، از این رو با توجه به شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا و به‌منظور صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های مترتب، آزمون صدور گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای برگزاری مناقصات به صورت اینترنتی و برخط و تنها یکبار برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت، هفتم مردادماه به عنوان زمان پیش‌ثبت‌نام آزمون مبتنی بر درج اطلاعات و مشخصات فردی تعیین شده و نشانی الکترونیکی برای شرکت در آزمون، http://cipmd.webazma.ir است. آزمون در ساعت ۱۱:۰۰ روز یازدهم مردادماه برگزار میشود و شماره تماس ۲۲۷۰۶۸۲۸ و ۲۲۷۰۶۵۲۹ (داخلی ۱۶۴) نیز جهت ارائه اطلاعات بیشتر معرفی شده است.  

مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت در این زمینه، تاکنون ۳۰ دوره ۲روزه آموزشی برای بیش از ۲ هزار و ۲۲۸ نفر در تهران و ۱۳ شهر دیگر برگزار کرده است و متقاضیانی که در این دوره آموزشی شرکت داشته‌اند می‌توانند با شماره شناسایی و شماره ملی خود در آزمون شرکت کنند.

بیژن زنگنه، وزیر نفت ۱۲ اردیبهشت‌ماه پارسال در ابلاغیه‌ای بر لزوم توان‌افزایی کارشناسان و مدیران صنعت نفت در حوزه برگزاری مناقصات و صدور گواهی صلاحیت حرفه‌ای برای اعضای کمیسیون‌ها و کمیته‌های مرتبط با این حوزه تاکید کرد.

کد خبر 305204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =