توضیحات وزارت نفت درباره خبر به‌کارگیری نیروی پیمانکاری در سمت حاکمیتی

اداره کل روابط عمومی وزارت نفت پیرو درج خبری با عنوان «اقدام غیرقانونی وزارت نفت در به‌کارگیری پیمانکار در سمت حاکمیتی علیرغم اعتراض نهاد نظارتی» در خبرگزاری فارس، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شانا، توضیح اداره کل روابط عمومی وزارت نفت به شرح زیر است:

«به اطلاع می‌رساند فعالیت آقای میثم سیفی به‌عنوان «مسئول دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت» ناظر به هماهنگی برگزاری نشست‌ها، ارسال دعوتنامه‌ها، پیگیری مکاتبات اداری و خدمات اجرایی مرتبط با دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت است و به هیچ‌وجه وظایف نامبرده جنبه حاکمیتی نداشته و جزو مسئولیت‌های مربوط به منشی و مسئول دفتر است که انجام آن به وفور، چه در سطح صنعت نفت و چه دیگر ارکان اداری سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها، از طریق به‌کارگیری نیروهای ارکان ثالث مرسوم است.

لازم به تأکید است انجام چنین فعالیتی از سوی نیروی پیمانکاری کاملاً قانونی و حسب ضوابط جاری و پس از طی مراحل لازم جهت احراز مسئولیت صورت گرفته و مغایرتی با مقررات اداری صنعت نفت ندارد. انتظار است خبرگزاری فارس پیش از انتشار چنین اخباری ابتدا مختصر تحقیق و صحت‌سنجی در مورد آن انجام دهد تا ناآگاهانه وسیله نشر اکاذیب و اطلاعات نادرستی که از سوی برخی منابع مغرض دریافت می‌کند، قرار نگیرد.»

کد خبر 305286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =