طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی در استان یزد اجرایی شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد از اجرایی شدن طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی در سطح این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد، عبدالرضا انتظاری در این باره گفت: مالکان خودروهای عمومی شامل تاکسی‌ها، وانت‌بارها و کامیونت‌ها که در سایت طرح رایگان دوگانه‌سوزکردن خودروهای عمومی  ثبت‌نام کرده‌اند، در کارگاه‌های مجاز استان  به‌صورت رایگان به سی‌ان‌جی تبدیل می‌شوند.

وی افزود: تجهیزات مورد نیاز تبدیل خوردورهای بنزین‌سوز به گازسوز، تحویل دو کارگاه مجاز که امکانات لازم را دارند و مورد تأیید است، قرار گرفته تا براساس اولویت ثبت‌نام، این فرآیند عملیاتی شود.

انتظاری تأکید کرد: با توجه به اینکه در این مرحله، خودروهای عمومی با هزینه دولت و به‌صورت رایگان و استاندارد دوگانه‌سوز می‌شوند، از دارندگان خودروهای عمومی خواست با مراجعه به سایت HTTP://GCR.NIOPDC.IR نسبت به ثبت‌نام در این طرح ملی اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد گفت: استفاده از سوخت پاک سی‌ان‌جی افزون بر پیشگیری از آلودگی زیست‌محیطی، کاهش چشمگیر هزینه سوخت برای خودروهای پرمصرف را نیز در پی خواهد داشت.

انتظاری تأکید کرد: هم‌اکنون دو مرکز برای تبدیل خودروها به سی‌ان‌جی در سطح این استان اجازه فعالیت دارند و در صورت افزایش تقاضا برای انجام این کار، امکان پیگیری و افزایش مراکز تبدیل وجود خواهد داشت.

کد خبر 305310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =