نفت و گاز اروندان ماسک رایگان توزیع کرد

شرکت نفت و گاز اروندان با هدف ترویج فرهنگ استفاده از ماسک به‌منظور کنترل مقابله با شیوع ویروس کرونا، اقدام به توزیع ۵ هزار ماسک رایگان در شهرستان خرمشهر و دارخوین کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، به مناسبت عید سعید قربان و در راستای ترویج فرهنگ استفاده از ماسک، پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان این شرکت در طرحی خلاقانه اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی توزیع ماسک رایگان در دو شهرستان خرمشهر و دارخوین کرد.

در این طرح جهادی بیش از ۵ هزار ماسک توزیع شد.

شرکت نفت و گاز اروندان با شروع بحران ویروس کرونا ضمن عمل به وظایف ذاتی خود، کمک‌های اجتماعی در مقابله با بحران مذکور را سرلوحه کار خود قرار داد که از جمله اقدام‌ها می‌توان به کمک‌های مادی و تهیه و توزیع انواع اقلام ایمنی و بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش و لباس بیمارستانی، دستگاه ضدعفونی‌کننده و گندزدا، آب ژاول، الکل و... اشاره کرد.

نیروهای پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان از زمان آغاز بحران تاکنون، بیش از ۲ هزار نفر ساعت عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر و مکان‌های عمومی شهرستان خرمشهر را در دستور کار خود قرار دادند که این عملیات تا رفع کامل بحران ادامه خواهد داشت.

کد خبر 305610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =