۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
  • کد خبر: 301208
استمرار خدمات شرکت اروندان برای مقابله با کرونا

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از استمرار اقدام‌های این شرکت برای مقابله با کرونا در دو سطح شرکتی و مناطق و شهرهای همجوار خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، جهانگیر پورهنگ به تشریح تمهیدات و اقدام‌های این شرکت در مقابله با شیوع ویروس کرونا در حوزه استحفاظی و شهرستان‌های همجوار تاسیسات نفتی در منطقه غرب کارون پرداخت.

وی با اشاره به اجرایی شدن دستورعمل‌های پیشگیرانه و بهداشتی در سطح شرکت نفت و گاز اروندان اعم از طرح‌های غربالگری و ضدعفونی روزانه، اظهار کرد: پیرو طرح ملی فاصله‌گذاری اجتماعی، ابلاغیه‌های وزارت نفت و استانداری خوزستان، دستور به حداقل رساندن حضور کارکنان ستادی شرکت، مطابق برنامه‌ریزی مدیران و رؤسای واحد مربوطه داده شده است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان درباره مشارکت این شرکت برای تحقق اهداف مسئولیت‌های اجتماعی عنوان کرد: از نخستین روزهای آغاز این بحران و شیوع بیماری کووید-۱۹ در اسفندماه ۹۸، شرکت نفت و گاز اروندان با فرمانداری‌ها و کمیته‌های سلامت شهرستان‌های همجوار تاسیسات نفتی در منطقه غرب کارون به‌منظور تامین لجستیک و ملزومات بهداشتی و ایمنی در حد توان خود اقدام کرده است.

پورهنگ افزود: توزیع وسایل ضدعفونی و اقلام حفاظت فردی مانند ماسک، دستکش، لباس حفاظتی برای کادر بهداشت و پاسداران سلامت شهرستان‌های اهواز، آبادان، خرمشهر و دشت آزادگان به ارزش تقریبی یک میلیاد ریال از جمله این همکاری‌ها بوده است.

وی از گروه‌های جهادی پایگاه مقاومت بسیج شرکت نفت وگاز اروندان برای مقابله با ویروس کرونا قدردانی و اظهار کرد: گروه‌های جهادی پایگاه مقاومت بسیج این شرکت از اواسط اسفندماه به شکل شبانه و مستمر در حال انجام عملیات ضدعفونی معابر و مکان‌های عمومی شهر خرمشهر هستند و تاکنون بیش از ۳۶۰ نفر/روز خدمت رسانی عمومی داشته‌اند.

کد خبر 301208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =