۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
  • کد خبر: 305632
بازوی بارگیری نفت در خارک با توان داخل تعمیر شد

تعمیرات بازوی بارگیری نفت با صرف حدود ۳ هزار و ۲۰۰ نفرساعت و صرفه جویی بالغ بر ۵ میلیارد ریال از سوی متخصصان اداره تعمیرات مکانیک در پایانه نفتی خارک انجام شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: تعمیرات اساسی بازوی بارگیری شماره ۲ پهلوگاه ۵ اسکله شرقی به‌عنوان تجهیزی مهم و حیاتی در زمینه صادرات نفت به دست متخصصان اداره تعمیرات مکانیک پایانه نفتی خارک با موفقیت به پایان رسید.

وی افزود: پس از پیاده‌سازی بازوی بارگیری با انتقال به کارگاه تعمیراتی پایانه نفتی خارک اقدام‌های لازم به‌منظور جداسازی قطعات معیوب انجام شد که پس از بررسی و شناسایی همه قطعات معیوب و جایگزینی تجهیزات جدید، مونتاژ آن نهایی شد.

اسدروز تصریح کرد: جداسازی و دمونتاژ کامل قطعات و اجزا، شست‌وشو و تمیزکاری، بازرسی و بررسی قطعات و اجزا، تعویض قطعات معیوب و مستهلک‌شده، مونتاژ و سرهم‌بندی قطعات، انجام تست ایستایی پس از مونتاژ کامل به‌منظور حصول اطمینان از صحت عملکرد اجزای تحت فشار و عدم بروز نشتی در آنها از جمله اقدام‌های انجام‌شده است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران به استفاده از ظرفیت و توان شرکت‌های داخلی در ساخت قطعات این بازوی بارگیری اشاره کرد و گفت: این پروژه با صرف حدود ۳ هزار و ۲۰۰ نفرساعت و صرفه‌جویی ۵ میلیارد ریال از سوی متخصصان اداره تعمیرات مکانیک در پایانه نفتی خارک اجرا شده است.

کد خبر 305632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =