طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی در استان مرکزی اجرا شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه مرکزی از اجرایی شدن طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی در این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی، سعید جمشیدی در این باره گفت: از آغاز اجرای این طرح تاکنون، تعداد ۷۲۰ دستگاه خودرو در سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه‌سوز در سطح این استان ثبت‌نام شده‌اند و برای تعداد ۲۳۶ دستگاه خودرو، تجهیزات سی‌ان‌جی نصب شده است.

وی افزود: یک کارگاه نصب تجهیزات سی‌ان‌جی در شهر خمین و دو کارگاه دیگر نیز در شهر اراک به این مهم اختصاص یافته است که آماده همکاری با مالکان و رانندگان خودروهای عمومی هستند.  

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه مرکزی با اشاره به رایگان بودن این طرح، از اصحاب رسانه و صدا و سیمای مرکز استان درخواست کرد در این زمینه به نحو شایسته‌ای اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

وی به مزیت استفاده از سی‌ان‌جی پرداخت و آن‌ را نسبت به ال‌پی‌جی دارای ایمنی بالاتر و آلایندگی زیست‌محیطی کمتری دانست و افزود: با حرکت به سمت مصرف این سوخت پاک، شرایط زیست محیطی بهتر و هوای پاک‌تری فراهم می‌شود.

جمشیدی ضمن اشاره به نظارت کارشناسان این شرکت بر نحوه نصب تجهیزات در کارگاه‌های یادشده، تصریح کرد: این نظارت به‌طور مستمر انجام می‌شود و طبق بازرسی‌های انجام‌شده مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر منطقه استان مرکزی از رانندگان و مالکان خودروهای عمومی خواست هر چه سریع‌تر در سامانه HTTPS://GCR.NIOPDC.IR ثبت‌نام کنند و با گاز سوزکردن خودروهای خود از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: امید است بتوان از طریق مذاکره و مکاتبه با اتحادیه وانت‌بارها، فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان، گام‌های مؤثر دیگری را در این زمینه برداریم.

کد خبر 305756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =