شفافیت رهاورد خبرنگاران برای بهتر شدن شرایط جامعه است

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: توسعه پایدار، شفافیت، پاسخگویی و عمل به مسئولیت اجتماعی رهاورد تلاش خبرنگاران برای بهتر شدن شرایط جامعه است.

به گزارش شانا به از نقل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی در دیدار با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل خانه مطبوعات استان خوزستان ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی اصحاب رسانه، مراتب قدردانی خود را از این قشر زحمتکش اعلام کرد و گفت:‌ حرفه‌ خبرنگاری هنر است و جهان امروز عرصه‌ هنرنمایی فعالان رسانه‌ای است.

وی با بیان اینکه هرجا پیشرفتی حاصل می‌شود، رد قلم رسانه، نگاه تیزبین خبرنگاران و زبان فصیح روایتگران رسانه‌ها قابل مشاهده است، گفت: مسئولیت رسانه‌ها در انسجام‌بخشی، ایجاد تفاهم، صیانت از سرمایه‌ها و پیگیری مطالبات بحق مردم، بسیار خطیر و حساس است.

محمدی تصریح کرد: صرفه و صلاح هر سازمان و شرکتی در توسعه تعامل با رسانه‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، تجربه‌ها و ایده‌های نخبگان رسانه است.
 
محمدی، با اشاره به اینکه ۱۱۲ سال از همزیستی و تعامل مسالمت‌آمیز نفت و جامعه سپری می‌شود، گفت: اثرگذاری فعالیت‌های عام‌المنفعه و خدمات اجتماعی، منوط به انطباق پروژه‌ها با نیازهای واقعی مردم، اجرای بهنگام و اطلاع‌رسانی و ارتباط با جامعه مخاطبان است و در حال حاضر اطلاع‌رسانی طرح‌های عام‌المنفعه نفت، تناسبی با حجم اعتبارات، میزان هزینه‌ها و تعدد و تنوع این پروژه‌ها ندارد.

کد خبر 305805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =