بازدید معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی از رسانه‌های وزارت نفت

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت روز خبرنگار، از رسانه‌های وزارت نفت بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، بهزاد محمدی ظهر امروز (یکشنبه، ۱۹ مردادماه) از شبکه اطلاع‌رسانی نفت و انرژی (شانا) و دیگر رسانه‌های وزارت نفت بازدید کرد و روز خبرنگار را به خبرنگاران فعال در این مجموعه تبریک گفت.

وی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های این مجموعه‌های خبری، نقش رسانه‌های وزارت نفت و «شانا» را در آگاهی‌رسانی و شفاف‌سازی اخبار صنعت نفت مهم برشمرد و گفت: این مجموعه مرکز ثقل و انتشار اخبار وزارت نفت است.

معاون وزیر نفت به گسترش دنیای خبر در دهه‌های گذشته اشاره کرد و با بیان اینکه دنیا به سمتی در حال حرکت است که زمان اتفاق یک رویداد تا انتشار آن بسیار ناچیز است، افزود: اهمیت سایت‌های تخصصی در چنین شرایطی بیش از پیش نمایان می‌شود و شانا به عنوان سایت تخصصی صنعت نفت وظیفه مهمی در این شرایط دارد.

محمدی بر ضرورت توجه به اعداد و ارقام در اخبار صنعت نفت تاکید کرد و گفت: در ایران این موضوع بسیار مهم است و مدیران باید خبرهایی را اعلام کنند که اطلاعات آن به صورت آماری قابل رصد و اندازه‌گیری باشد.

وی بر پررنگ‌تر کردن تحلیل در سایت‌های خبری تأکید کرد و افزود: تحلیل مباحث مختلف اثرگذاری موضوع‌ها را افزایش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه صنعت پتروشیمی در سال‌های گذشته تلاش کرده است صنعت نخست کشور باشد و نقش اثرگذاری در تامین درآمد ارزی داشته باشد، گفت: این صنعت با شیب مناسب و زاویه صحیح به سمت توسعه در حال حرکت است.

کد خبر 305812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =