فراخوان حراست نفت برای ارزیابی شرکت‌های حفاظت الکترونیک

اداره کل توسعه سیستم‌های حفاظت الکترونیک سازمان حراست وزارت نفت برای شناسایی و ارزیابی شرکت‎های فعال در حوزه حفاظت الکترونیک، فراخوانی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، این فراخوان به شرح زیر است:

همسو با روزآمدکردن و تکمیل فهرست منابع شرکت‌های فعال در حوزه حفاظت الکترونیک، اداره کل توسعه سیستم‌های حفاظت الکترونیک سازمان حراست وزارت نفت از تمامی شرکت‌های فعال در حوزه حفاظت الکترونیک (اعم از دوربین‌های مداربسته و نظارت تصویری، حفاظت پیرامونی، رادار، کنترل تردد، کمک بازرسی و...) به منظور فعالیت در پروژه‌های حفاظت الکترونیک صنعت نفت دعوت به عمل می‌آورد.

در این باره لازم است شرکت‌های فعال در این حوزه حداکثر تا ۲۰ روز پس از انتشار آخرین آگهی فراخوان، با ارسال نمابر به شماره ۸۸۹۲۵۵۴۴-۰۲۱ یا پست الکترونیکی به نشانی elec.security@nioc.ir ضمن ارائه توضیحات لازم از جمله مشخصات کامل شرکت، نام مدیرعامل، زمینه فعالیت، شماره تلفن، نمابر و آدرس، درخواست خود را مبنی بر ورود به فهرست منابع شرکت‌های فعال در حوزه حفاظت الکترونیک وزارت نفت اعلام کنند تا متعاقب آن از طریق مکاتبات رسمی دیگر مراحل قانونی طی شود.

شماره تماس ۸۸۸۰۷۶۲۸-۰۲۱ برای پاسخگویی تعیین می‌شود، همچنین همه مدارک و مستندات مورد نیاز و نیز آیین‌نامه ارزیابی شرکت‌ها در آدرس الکترونیکی esecurity.mop.ir قابل مشاهده است.

این آگهی هم‌زمان در سایت رسمی وزارت نفت www.mop.ir نیز قابل مشاهده است.

کد خبر 305840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =