۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
  • کد خبر: 306087
بررسی اولویت‌های تأمین سلامت کارکنان خارک

اولویت‌های تأمین سلامت کارکنان و رفع کمبودها و نیازهای تجهیزات درمانی بیمارستان خلیج فارس صنعت نفت خارک بررسی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز، مدیرعامل این شرکت درباره تأمین سلامت و اقدام‌های کنترلی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: جزیره خارک به‌عنوان مرکز ثقل صادرات نفت ایران یکی از مراکز مهم و حیاتی کشور به شمار می‌رود و با توجه به فعالیت کارکنان شرکت‌های نفتی که به‌طور معمول به‌صورت اقماری است و از شهرهای مختلف به این جزیره تردد می‌کنند، اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور اقدام‌های کنترلی مناسبی از طریق مجموعه ستاد مدیریت ارشد شرایط اضطراری منطقه خارک و بخش‌های مختلف در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس در جزیره انجام شد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ضمن قدردانی از مجموعه کادر درمان بیمارستان صنعت نفت خارک به‌عنوان مدافعان سلامت اظهار کرد: تأمین سلامت کارکنان شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره و اهالی آن همواره مدنظر همه مسئولان بوده و در این زمینه ما همواره در کنار مردم خواهیم بود.

اسدروز عنوان کرد: لزوم اجرای دستورعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی از اولویت‌های اداره اچ‌اس‌یی است و با هماهنگی کامل با مدافعان سلامت در بیمارستان که شبانه‌روزی در حال  تلاش و خدمت هستند، اقدام‌ها و کنترل‌های لازم انجام می‌شود.

وحید مالکی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر نیز گفت: با توجه به موج سوم شیوع ویروس کرونا و  پیش رو بودن فصل پاییز باید تمهیدات لازم در نظر گرفته شود، زیرا این جزیره روزانه میزبان نفرات زیادی از شهرهای مختلف کشور است و نیاز است موضوع سلامت کارکنان شرکت‌ها و شهروندان جزیره همواره مدنظر قرار گیرد و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی اظهار کرد: امیدواریم با همراهی و تعامل هر چه بیشتر مسئولان و مردم و رعایت دستورعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی، کمتر در معرض خطر قرار گیریم.

کد خبر 306087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =