۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
  • کد خبر: 302641
وضع سفید خارک حاصل همدلی مردم و مسئولان است

مدیر ارشد شرایط اضطراری منطقه عملیاتی خارک گفت: وضع سفید و ایمن جزیره خارک، حاصل هم‌افزایی و همدلی آحاد جامعه و مسئولان این جزیره است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز روز چهارشنبه (۱۷ اردیبهشت‌ماه) در بازدید از کارگاه تهیه و توزیع ماسک و دستکش منطقه خارک اظهار کرد: ضرورت‌های اجتماعی همیشه ایجاب می‌کند بشر برای نیازها و محدودیت‌های خود دست به ابتکار و خلاقیت بزند و ابزارها و نیازهای خود را متناسب با شرایط محیطی تأمین کند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور باز هم گروه‌های جهادی و نیروهای بسیجی برای رفع نیازهای جامعه ورود کرده‌اند. این کاری که بسیجیان با کار جهادی انجام می‌دهند کار فرهنگی است که یک بار دیگر همدلی و انسجام و همبستگی، اثربخشی خود را در جزیره خارک نشان داد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به اینکه وضع سفید و ایمن جزیره خارک حاصل هم‌افزایی و همدلی آحاد جامعه و مسئولان بوده است و بی‌شک تصادفی نیست، افزود: این کار چه از بعد فرهنگی و از بعد نگاهی که می‌تواند به جامعه القا کند بسیار ارزشمند است.

اسدروز اظهار کرد: در طول این مدت تعامل و همکاری مطلوبی بین آحاد مردم، فعالان اجتماعی و ستاد مردمی مبارزه با شیوع ویروس کرونا با مدیریت ارشد شرایط اضطراری برقرار است و تاکنون اقدام‌های مناسبی را  در زمینه کنترل این ویروس در جزیره انجام داده‌اند که به نوبه خودم لازم می‌دانم از  تلاش‌ها و زحمات این ستاد تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.

مدیر ارشد اضطراری منطقه عملیاتی خارک ادامه داد: امام جمعه، بخشدار، شهرداری و شورای اسلامی شهر، نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران و روسای ادارات و ارگان‌های محلی، شرکت‌های نفتی و پتروشیمی، کادر درمانی شهر و بهداشت و درمان صنعت نفت همواره در کنار مدیریت ارشد شرایط اضطراری قرار داشته و با همدلی و هم‌افزایی در مبارزه با ویروس کرونا پای کار بوده‌اند.

کارگاه تهیه و تولید ماسک و دستکش با حمایت شرکت پایانه‌های نفتی ایران و مدیریت عملیات عمومی و بسیج سپاه ثارالله خارگ با حضور بانوان بسیجی روزانه اقدام به تولید ماسک و دستکش می‌کند که در اختیار آحاد مردم قرار می‌گیرد.

کد خبر 302641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =