حمایت مجلس از توسعه صنایع پتروشیمی در منطقه ماهشهر

اعضای کمیته پتروشیمی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بر حمایت از توسعه این صنعت تأکید کردند.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، اعضای این کمیته صبح امروز (دوشنبه ۲۷ مردادماه) ضمن حضور در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، با مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تشکیل جلسه دادند.

این بازدید با هدف رفع موانع و مشکلات و کمک به ارتقای توسعه صنایع پتروشیمی، بررسی چالش‌های این صنعت درباره مسائل ارزی و گمرکی و پیگیری بحث‌های توسعه‌ای صنعت پیشران پتروشیمی انجام شد.

سیدجواد حسینی‌کیا، رئیس این کمیته و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در این بازدید گفت: تلاش داریم از نزدیک مشکلات این صنایع را مشاهده و در توسعه و تسریع حرکت این صنعت کمک کنیم.

سید امید شهیدی نیا، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ضمن ارائه گزارش کاملی در معرفی منطقه، ظرفیت‌ها و چالش‌های موجود افزود: امیدوارم بتوانیم با همکاری مجلس شورای اسلامی، توسعه هر چه بیشتر صنایع منطقه به‌ویژه صنایع تکمیلی پتروشیمی را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: یکی از اهداف اصلی ما تکمیل زنجیره ارزش است و امیدواریم بتوانیم با کمک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در رفع موانع موجود گام برداریم.

بازدید میدانی از منطقه، شرکت‌های پتروشیمی فجر، شهیدتندگویان، بندرامام، اروند، مارون و اسکله‌های صادراتی محصولات پتروشیمی از برنامه‌های بازدید اعضای این کمیته است.

کد خبر 306183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =