تعمیرات اساسی منطقه عملیاتی تنگ بیجار پایان یافت

تعمیرات اساسی منطقه عملیاتی تنگ بیجار با تلاش نیروهای شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب به پایان رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، سعید ناصری‌پور، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با اشاره به انجام اقدام‌های عملیاتی ازسوی متخصصان این شرکت گفت: در چند سال گذشته بیشتر اقدام‌های عملیاتی شرکت مانند تعمیرات اساسی مناطق عملیاتی با استفاده از نیروهای داخلی و با صرف هزینه مالی اندک و در مدت زمان کوتاهی انجام شده است.

وی افزود: تلاش و فعالیت همکاران با وجود مشکلات و محدودیت‌های بسیار از قبیل کمبود قطعات، مسائل ناشی از تحریم‌ها، گرمای شدید هوا و لزوم رعایت موازین بهداشتی مقابله با بیماری کرونا، سخت‌گذر بودن مسیرهای خطوط لوله و آلودگی بعضی از مناطق به جا مانده از جنگ تحمیلی با برنامه‌ریزی دقیق و بدون هیچگونه حادثه‌ای ستودنی است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با تاکید بر حمایت کامل از ایده‌های خلاقانه همکاران در همه زمینه‌ها گفت: به دلیل حساسیت بالای مناطق عملیاتی و شرایط حساس کشور از همه طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه حمایت کامل به عمل می‌آید و شرکت آماده همکاری با دیگر موسسه‌ها، شرکت‌ها و جامعه دانشگاهی است.

ناصری‌پور تصریح کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با توجه به تجربه‌های خود در زمینه‌های مختلف تعمیراتی، آماده یاری رساندن به دیگر شرکت‌های نفتی در حوزه‌های مختلف است.

محسن بیات، رئیس منطقه عملیاتی نفت شهر/تنگ بیجار در تشریح تعمیرات اساسی این منطقه تصریح کرد: فعالیت‌های تعمیر و نگهداری مدنظر با برنامه‌ریزی از سوی پنج گروه اصلی تعمیراتی شامل خطوط لوله، مکانیک، برق، ابزاردقیق و کارگاه مرکزی انجام شد و واحدهای بهره‌برداری، بازرسی فنی، تدارکات کالا، بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) و خدمات فنی و ترابری نیز در انجام این عملیات حضوری فعال داشتند.

کد خبر 306280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =