سه ردیف توربین‌ تلمبه‌خانه گوره عملیاتی شد

کارشناس شرکت بهره‌برداری نفت وگاز آغاجاری با دستیابی به دانش پیکربندی و پروگرام لاجیک سیستم کنترل مرکزی PLCS۵ زیمنس توانست سه ردیف توربین در تلمبه‌خانه گوره را تولیدی کند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت وگاز آغاجاری، کیانوش صفری، کارشناس تعمیرات ابزار دقیق این شرکت موفق شد با دانش، تخصص و مشارکت مسئولانه با پیکربندی و پروگرام سیستم‌ کنترل مرکزی PLCS۵ زیمنس، سه ردیف توربین با ظرفیت هرکدام ۷۰۰ هزار بشکه در روز را در مدار تولید قرار دهد.

وی دانش آموخته کارشناسی ارشد در رشته مهندسی الکترونیک و پیشنهاد دهنده برتر کشور در سال ۱۳۹۶ است که تاکنون چندین پژوهش و مقاله علمی- تخصصی را با نمایه ICS ارائه کرده است.

نقشه مدارهای توربین- اصلاحیه سیستم‌ پایش دور کمپرسور و مدارات آنالیز- روشن کردن مشعل‌های نواحی صنعتی از فاصله دور با سیستم جرقه الکتریکی، بخشی از طرح‌های ‌پیشنهادی این کارشناس است که در تاسیسات صنعتی وتولیدی نفت و گاز اجرایی و عملیاتی شده است.

همکاری در راه‌اندازی توربین سولزر شرکت نفت و گاز کارون با سیستم کنترل جدید، همکاری برای راه‌اندازی ۴ ردیف توربین سولزر شرکت گچساران (گوره c -) ارتقای سیستم مانیتورینگ توربین‌های سولزر تلمبه‌خانه ۱ و۲ امیدیه و آماده سازی و نصب تجهیزات ابزار دقیق برای پروژه ملی نفت سنتزی به پالایشگاه آبادان از دیگر سوابق این کارشناس است.

کد خبر 306292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =