رشد ۲۸ درصدی بهره‌برداری از جایگاه‌های سوخت استان مرکزی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی از رشد ۲۸ درصدی بهره‌برداری از جایگاه‌های عرضه سوخت استان مرکزی در طول هشت سال گذشته خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی، سعید جمشیدی هفته دولت را نقطه عطفی برای پایش دستاوردهای شرکت دانست و به بعضی از فعالیت‌ها و اقدام‌های مهم این منطقه در طول هشت سال گذشته پرداخت و گفت: بهره‌برداری از جایگاه‌های استان مرکزی ۲۸درصد رشد نشان می‌دهد و تعداد این جایگاه‌ها تاکنون به ۹۱ باب رسیده است.

وی به توسعه جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی هم اشاره و عنوان کرد: از سال ۱۳۹۲ تاکنون تعداد ۹ جایگاه سی‌ان‌جی نیز به بهره‌برداری رسیده است که در پاکی هوای کلانشهر اراک تأثیرگذار بوده است. 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه مرکزی به توزیع میلیون‌ها لیتر بنزین و نفت‌گاز یورو ۴ در این استان اشاره کرد و توزیع این فرآورده‌های با کیفیت بالا را از دستاوردهای سال‌های اخیر این شرکت دانست که در بهبود شرایط زیست‌محیطی استان مرکزی نیز بسیار مؤثر بوده است.

جمشیدی تأکید کرد: در استان مرکزی ۶ نمازخانه و سرویس بهداشتی بین‌راهی و تعداد ۹۱ نمازخانه و سرویس بهداشتی کوچک نیز در کنار هر جایگاه وجود دارد که می‌تواند در ترویج و توسعه فرهنگ نمازخوانی، رفاه و آسایش مردم و رعایت حقوق شهروندان مؤثر باشد.

وی تصریح کرد: لازم است متقاضیان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی با ثبت‌نام در سامانه WWW.GCR.NIOPDC.IR  از مزایای آن بهره‌مند شوند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه مرکزی با اشاره به الکترونیکی کردن گاز مایع در استان مرکزی، گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی از روز بیستم مردادماه امسال، ثبت‌نام خانوارهای متقاضی در سامانه HTTPS://NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR را آغاز و ابراز امیدواری کرد این طرح به‌منظور ساماندهی توزیع گاز مایع مورد استقبال مردم قرار گیرد.

جمشیدی افزایش حس مسئولیت اجتماعی در بین کارکنان این شرکت را از دیگر دستاوردهای هشت سال گذشته این شرکت دانست و افزود: کارکنان خدوم این شرکت در کنار سیل‌زدگان لرستان، زلزله‌زدگان کرمانشاه و سرپل ذهاب، مردم سیل‌زده چابهار و همچنین کودکان و خانواده‌های مستمند و محروم شهرستان هندودر و سربند از توابع شهرستان شازند بوده‌اند و با کمک‌های خود در این کار خداپسندانه آنها را تنها نگذاشته و به این کار نیز ادامه خواهند داد.

وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه، مسئولان و مدیران استانی، کارکنان خدوم منطقه، رانندگان نفتکش، مالکان، مدیران و کارکنان جایگاه‌های عرضه سوخت استان مرکزی، ابراز امیدواری کرد بتوانند در هفته دولت امسال نیز در زمینه سوخت‌رسانی مطلوب و ارائه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای توسعه برنامه‌های شرکت گام‌های مؤثری بردارند.

کد خبر 306347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =