مرکز ارزیابی کارکنان شرکت انتقال گاز ایران افتتاح شد

مرکز ارزیابی جانبی کارکنان شرکت انتقال گاز ایران با حضور مدیرعامل این شرکت و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، افشین اسدی، معاون مدیر توسعه منابع انسانی و مسئول کانون ارزیابی شرکت ملی گاز ایران در این آیین گفت: برای اینکه همکاران در سطح وزارت نفت بهتر و مناسب‌تر فعالیت کنند بهتر است نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنند تا بتوانند به سمت تقویت آنها پیش روند؛ مرکز ارزیابی شرکت ملی گاز ایران جایگاه خود را در سطح وزارت نفت پیدا کرده و شناخته شده است.

وی ادامه داد: این مرکز با توجه به محدودیتی که دارد و با توجه به استاندارد در نظر گرفته‌شده برای هر دوره ۱۲ ارزیابی را می‌تواند در نظر بگیرد.

مسئول کانون ارزیابی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه ظرفیت بسیار خوبی در شرکت‌های فرعی از جمله شرکت انتقال گاز ایران وجود دارد، تصریح کرد: فعالیت مرکز ارزیابی بدون برنامه توسعه معنایی ندارد و انتصاب در دستور کار این کانون نیست، بلکه این مرکز برای انتخاب «اصلح» به مدیران دید می‌دهد.

به گفته اسدی، نفرات فارغ‌التحصیلی که از این روش در شرکت‌هایی که مرکز توسعه دارند انتخاب شده‌اند همیشه دید مناسب‌تری به شرکت خود دارند. من هم از نگاه مثبتی که در شرکت انتقال گاز ایران برای راه‌اندازی این مرکز وجود دارد قدردانی می‌کنم و به نوبه خود به‌عنوان مسئول مرکز ارزیابی ستاد ملی گاز ایران تا جایی که بتوانم شما را یاری می‌کنم.

سرمایه‌های انسانی را با آموزش‌های هدفمند پرورش دهیم

در ادامه، مهدی جمشیدی‌دانا، مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با بیان اینکه مراکز ارزیابی در سطح وزارت نفت وظیفه خطیری به‌عهده دارند، گفت: در قالب این مراکز شخصیت روحی و روانی افراد اصلاح می‌شود و شکل می‌گیرد، بنابراین باید کمک کنیم گوهر گرانبها و این سرمایه انسانی شناسایی شود و با عبور از بحران‌ها آنها را صیقل دهیم.

وی ادامه داد: باید افرادی را که ظرفیت‌های بالایی دارند شناسایی و انتخاب کنیم. استعدادهایی که از دید این افراد و مدیرانشان پنهان مانده است و در ادامه، با آموزش‌های هدفمند، استعدادهایی را که شناسایی کرده‌ایم پرورش دهیم تا بتوانند در آینده تا سطح معاون و مدیر پیش بروند.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با بیان اینکه این حرکت باید به‌صورت مستمر انجام شود تا به هدفمان دست یابیم، تأکید کرد: اولویت‌بندی هم باید مورد توجه باشد و شناسایی‌ها هدفمند انجام شود. با شناسایی شاخص‌ها می‌توانیم افراد را در جایی قرار دهیم که مؤثر باشند، بنابراین باید زوایای پنهان افراد را شناسایی کنیم تا بتوانیم سمت‌های مناسب به افراد بدهیم.

کد خبر 306382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =