سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در تولید فرآورده‌های گوگردی

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در بخش تولید فرآورده‌های گوگردی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمجید منبتی در بازدید جمعی از مدیران، کارکنان و قضات دادگستری شهرستان مرزی سرخس از واحدهای عملیاتی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، گفت: پالایشگاه خانگیران روز به روز مدارج ترقی خود را طی کرده است و هم‌اکنون ۳۸ سال از فعالیت پالایشگاه در این خطه مرزی می‌گذرد.

وی افزود: کارکنان سختکوش صنعت عظیم نفت و گاز برای سربلندی ایران اسلامی و پایداری تولید شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا هموطنان در آسایش و رفاه باشند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد مؤلفه امنیت را زمینه‌ساز سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون شاهد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سرخس هستیم و فعالان اقتصادی بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال در بخش تولید فرآورده‌های گوگردی سرمایه‌گذاری کردند.

منبتی تأکید کرد: امسال با استفاده از همه ظرفیت‌ها و با تکیه بر دانش مهندسان و متخصصان برای تولید پایدار انرژی و همچنین کمک به مردم منطقه در قالب ایفای مسئولیت‌های اجتماعی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

در این بازدید، حیدر جهانی دادستان و حجت‌الاسلام محمد نجف‌زاده، رئیس دادگستری شهرستان سرخس از تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران و کارکنان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در تولید و پایداری گاز طبیعی، حمایت از تولید داخلی و کسب‌وکارهای نوپا، زمینه‌سازی ایجاد اشتغال در منطقه، ساخت قطعات مورد نیاز پالایشگاه توسط صنعتگران محلی، تعهد و عمل به مسئولیت اجتماعی  قدردانی کردند.

کد خبر 306400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =