پتروشیمی بخش بزرگی از ارز مورد نیاز کشور را تأمین کرد

رئیس‌جمهوری گفت: صنایع پتروشیمی و فولاد در این سال‌های سخت و فشار دشمن، توانستند بخش بزرگی از مشکلات ما را جبران و ارز مورد نیاز کشور را تأمین کنند.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (سه‌شنبه، چهارم شهریورماه) در آیین بهره‌برداری از سه طرح ملی وزارت صنعت، معدن و تجارت با قدردانی از همه مدیران و کارکنان بنگاه‌های تولیدی که با رعایت دستورعمل‌های بهداشتی اجازه ندادند باوجود خواست دشمنان برای به تعطیلی کشاندن کشور، تولید لحظه‌ای متوقف شود، گفت: تولید فولاد کشور در چهار ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال و باوجود شرایط کرونا، ۱۰ درصد افزایش یافته و این درحالی است که در عرصه جهانی تولید فولاد ۶ درصد کاهش داشته است.

وی توسعه ناوگان حمل و نقل کشور را از جمله اهداف مهم دولت برشمرد و افزود: متأسفانه به دلیل خیانتی که ترامپ به دنیا، ملت آمریکا و ملت ایران کرد و عهد و پیمان را زیر پا گذاشت، در پیشبرد طرح‌های مرتبط با این حوزه دچار مشکل شدیم، اما روند این نوسازی باید تداوم یابد.

رئیس‌جمهوری با قدردانی از همه کارگران، مهندسان و مدیران به‌ویژه در بخش‌های صنعت و معادن، تصریح کرد: صنایع پتروشیمی و فولاد در این سال‌های سخت و فشار دشمن، توانستند بخش بزرگی از مشکلات ما را جبران و ارز مورد نیاز کشور را تأمین کنند.

کد خبر 306463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =