۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
  • کد خبر: 306515
همکاری پرشیا با ملی حفاری در توسعه رامین

شرکت ملی حفاری ایران با شرکت نفت و گاز پرشیا در اجرای پروژه‌های حفاری میدان رامین همکاری می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیدعبدالله موسوی در دومین نشست کاری با شرکت توسعه نفت و گاز پرشیا به‌عنوان برنده مناقصه طرح توسعه میدان نفتی رامین، عنوان کرد: شرکت ملی حفاری ایران در قالب مشارکت با نفت و گاز پرشیا تلاش خود را برای شتاب‌بخشیدن به آغاز کارهای اجرایی پروژه به‌کار گرفته است.

وی افزود: در بخش مهندسی کارهای مورد نیاز برای انجام پروژه انجام شده است و در همکاری بین دو شرکت همه مساعی بر این نقطه تمرکز دارد که این پروژه هرچه سریع‌تر کلید بخورد و در این زمینه دو دکل حفاری سنگین ناوگان این شرکت آماده انتقال به موقعیت و  نصب و برپایی روی موقعیت است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: با  تأمین کالا و مواد مورد نیاز پروژه از سوی کارفرما، این شرکت برای آغاز به کار پروژه آمادگی کامل دارد و مناسب است برای شتاب‌بخشی در اجرا، نشست سه‌جانبه‌ای میان ملی حفاری، شرکت پرشیا و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شود.

سیدجعفر حجازی، مدیرعامل شرکت توسعه نفت و گاز پرشیا نیز در این نشست سرعت عمل در آغاز عملیات اجرایی پروژه را یادآور شد و بر بررسی اقدام‌های به عمل آمده در زمینه تهیه کالا و مواد، شتاب در روند ایجاد موقعیت و بررسی‌های مهندسی پروژه تاکید کرد.

وی با اشاره به توانمندی‌های دو شرکت گفت: با توجه به پروژه‌های تعریف‌شده برای این شرکت انتظار می‌رود با شتاب بخشیدن در آغاز و در حین کار، پروژه توسعه میدان نفتی رامین در زمان مشخص شده به پایان برسد و تحویل داده شود.

کد خبر 306515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =