تجهیز ایستگاه‌های سی‌جی‌اس خراسان رضوی به مانیتورینگ تزریق ادرانت

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار در کشور، طرح تجهیز ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز (سی‌جی‌اس) به سامانه مانیتورینگ تزریق ادرانت در این استان و به‌صورت پایلوت از شهرستان چناران آغاز شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسن افتخاری با اشاره به تحریم‌های ظالمانه و ضرورت مدیریت بهینه مصرف ادرانت در شرکت‌های گاز استانی، اظهار کرد: تزریق ادرانت با مانیتورینگ سبب دسترسی آنلاین کاربر به میزان مصرف و مدیریت قابل توجه مقادیر تزریق می‌شود.

وی با قدردانی از اقدام‌های کارکنان امور اندازه‌گیری و توزیع گاز استان در اجرای طرح سامانه مانیتورینگ تزریق ادرانت در ایستگاه‌های سی‌جی‌اس افزود: شرکت گاز خراسان رضوی به‌عنوان نخستین شرکت گاز استانی کشور نسبت به برنامه‌ریزی و راه‌اندازی این سامانه اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی ادامه داد: طرح مانیتورینگ تزریق ادرانت در مرحله نخست به‌صورت پایلوت در ایستگاه سی‌جی‌اس شهرستان چناران با ظرفیت ۲۰۰۰۰ متر مکعب در ساعت اجرا شد و امیدواریم طی ۶ ماهه دوم امسال شاهد ادامه اجرای این طرح در سایر ایستگاه‌های سی‌جی‌اس استان باشیم که دارای تابلوی اتومات ادورایزر هستند.

افتخاری تصریح کرد: با اجرای طرح مانیتورینگ تزریق ادرانت در ایستگاه‌های سی‌جی‌اس، اطلاعات تزریق ادرانت در دو نسبت میلی‌گرم بر دقیقه و میلی‌گرم بر مترمکعب گاز به‌طور آنلاین در نرم‌افزار مانیتورینگ قابل مشاهده است.

کد خبر 306864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =