عملکرد قابل قبول پالایشگاه فجر جم در مقابله با ویروس کرونا

رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) شرکت ملی گاز ایران عملکرد شرکت پالایش گاز فجر جم را در مقابله با شیوع ویروس کرونا قابل قبول و موفق ارزیابی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، غلامرضا بهمن‌نیا در نشست با جمعی از مدیران و سرپرستان پالایشگاه فجر جم با اشاره به اقدام‌ها در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: موفقیت شرکت پالایش گاز فجر جم در پیشگیری از ویروس کرونا یک شبه به‌دست نیامده و اقدام‌های این شرکت در زمینه مهار کرونا می‌تواند الگویی برای دیگر شرکت‌های منطقه باشد.

وی افزود: آموزش و فرهنگ‌سازی همیشه در برنامه‌های شرکت پالایشی پررنگ بوده و بدون شک این ظرفیت مهم، اکنون به کمک این شرکت آمده است. از سویی اصالت در رفتار و عملکرد مدیران و کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم به‌خوبی قابل لمس و این نکته همواره سبب ممتاز بودن این شرکت در میان دیگر شرکت‌های پالایشی بوده است.

رئیس اچ‌اس‌یی شرکت ملی گاز ایران تصمیم‌ها و اقدام‌های مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا را تصمیمی هوشمندانه و مدبرانه توصیف کرد و ادامه داد: وظیفه خود می‌دانم در سطح مدیریت عالی شرکت ملی گاز ایران، از این تصمیم‌ها به‌خوبی دفاع کنم.

بهمن‌نیا در بخش دیگری از گفته‌های خود با نگرانی از آغاز موج تازه شیوع این ویروس در اوایل پاییز، گفت: همه ما باید آمادگی لازم را در این زمینه داشته باشیم و اجازه ندهیم سرمایه انسانی در شرکت ملی گاز ایران درگیر نگرانی و تهدید مرتبط با بیماری کرونا باشد.

وی در پایان تصریح کرد: مدیران عملیاتی در این شرایط بحران اجازه دارند با تشخیص خود طوری برنامه‌ریزی کنند تا هرگونه اقدامی که سرمایه انسانی و سرانجام، تولید را با با آسیب و تهدید روبه‌رو می‌کند، خنثی شود.

اجرای بیش از ۲۵۰ مصوبه کمیته بحران کرونا در شرکت پالایش گاز فجر جم

در ادامه این نشست، عبدالصمد نجفی، مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم با اشاره به نشست‌های هفتگی و مهم کمیته بحران کرونا در این شرکت گفت:  تاکنون ۳۳ جلسه هماهنگی به‌منظور پایش اقدام‌ها و سنجش اثربخشی آنها در شرکت داشتیم و ۲۵۰ مصوبه در این زمینه تنظیم و در مجموع ۹۶ درصد مصوبه‌های این کمیته  نیز اجرایی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دلایل اهمیت موقعیت راهبردی شهرستان جم در مهار ویروس کرونا پرداخت و اظهار کرد: این شرکت ضمن انجام اقدام‌های گسترده درون‌سازمانی به محیط پیرامون نیز برای مقابله با بحران کرونا کمک کرده و سازمان‌های مختلف امنیتی و انتظامی و آموزش و پرورش را نیز زیر چتر حمایتی خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم در پایان با اشاره به تشکیل تیم همیار سلامت در شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: توسعه و ترویج اهداف پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و حصول اطمینان از رعایت و اجرای الزام‌های بهداشتی، از اهداف کلان این تیم بوده است.

کد خبر 306889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =