بهره‌برداری از پنجاهمین جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در منطقه چابهار

پنجاهمین جایگاه عرضه سوخت در منطقه چابهار در شهرستان ایرانشهر با حضور جمعی از مقام‌های سیاسی و امنیتی و همراهی مردم منطقه، افتتاح شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار، سیدکاظم اسد، مدیر منطقه چابهار در این باره گفت: جایگاه تازه الاحداث «نخلستان» در فضایی به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع، با چهار تلمبه و در مجموع هشت نازل، با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی ساخته شده است.

وی افزود: جایگاه یادشده هشتمین جایگاه شهرستان ایرانشهر و هجدهمین جایگاه این ناحیه به شمار می‌آید که امید است با افتتاح جایگاه یادشده بار ترافیکی موجود در دیگر جایگاه‌ها کم و به کاهش صفوف خودروها در زمان سوخت‌گیری و جلب رضایت مردم منجر شود.

مدیر منطقه چابهار در این باره تأکید کرد: عزم و اراده تمامی کارکنان و مسؤلان در منطقه بر پایه ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای خدمت‌رسانی مناسب به همه مردم در اقصی نقاط استان سیستان و بلوچستان است و سعی می‌کنیم برای تحقق این اهداف از همه امکانات منطقه استفاده کنیم.

بر پایه این گزارش، منطقه چابهار در جنوب استان سیستان و بلوچستان با وسعت عملیاتی ۸۰ هزار کیلومتر مربع و بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارای سه ناحیه مرکزی، ایرانشهر و نیکشهر است.

کد خبر 306910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =