ساختار پدافند غیرعامل خارک ارتقا می‌یابد

معاون امور تولید شرکت ملی نفت ایران از آمادگی کامل شرکت ملی نفت ایران برای ارتقای ساختار پدافند غیرعامل جزیره خارک خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، فرخ علیخانی دیروز (دوشنبه، ۱۷ شهریورماه) در نشست پدافند غیرعامل که در جزیره خارک و با حضور جمعی از مدیران ارشد شرایط اضطراری این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: وزارت نفت نگاهی ویژه به پدافند غیرعامل در نقاط حساس و حیاتی از جمله جزیره خارک دارد و در این زمینه اقدام‌های مناسبی را نیز به سرانجام رسانده است.

وی با اشاره به اینکه جزیره خارک یکی از این نقاط مهم و راهبردی به‌شمار می‌رود، افزود: شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره خارک دارای بخش‌های ویژه در بحث مدیریت بحران و پدافند غیرعامل هستند.

معاون امور تولید شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: شرکت ملی نفت ایران با قدرت و همه امکانات خود آمادگی لازم را برای ارتقای ساختار پدافند غیرعامل جزیره خارک دارد و بی‌شک از ظرفیت‌های مختلف در این زمینه استفاده خواهد شد، زیرا همدلی و هم‌زبانی در حوزه پدافند غیرعامل کلیدی راهبردی برای برون رفت از بحران‌های احتمالی خواهد بود.

عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران نیز در این نشست اظهار کرد: جزیره خارک را می‌توان به عنوان ایران کوچک معرفی کرد که نقش مهمی را در صادرات نفت کشور داشته است.

وی به اقدام‌های انجام‌شده برای مقابله با کرونا در جزیره خارک اشاره کرد و ادامه داد: با اقدام‌های انجام‌شده در طرح مقابله با کرونا، شاهد وضع مطلوبی در این جزیره هستیم.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به استفاده از ظرفیت و توان متخصصان داخلی اظهار کرد: یکی از نقاط قوت این شرکت در حوزه بهسازی و ایمن‌سازی تأسیسات نفتی، افزایش توان عملیاتی است که در همین راستا طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده پروژه‌ها و طرح‌های خوبی به‌منظور ایمن‌سازی و بهسازی فعالیت‌های عملیاتی پایانه‌های نفتی در جزیره خارک در حال اجرا است.

اسدروز بیان کرد: سناریوهای مختلف از سوی کارگروه‌های فنی و پدافند غیرعامل در حوزه‌های مختلف صنایع  زیر پوشش این شرکت تعریف شده است و آمادگی لازم برای مواجهه با هرگونه بحران در این شرکت به همت جوانان بومی و خدوم ایران اسلامی وجود دارد.

کد خبر 306964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =